درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 5 خرداد 1398 - 10:11   

شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد

  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا

  تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا


ادامه ادامه مطلب دو

مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد

  مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟
  حذف 2.2 میلیارد حساب جعلی در فیس بوک
  پنج خصوصیت افراد برونگرا
  فیس بوک در سال ۲۰۲۰ ارز دیجیتال خود را عرضه می کند
  دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
  تجلیل از روابط عمومی های برتر ورزش و جوانان یزد در سال 97
  مسئول روابط عمومی فدراسیون گلف منصوب شد
  سلام آقای سخنگو
  کاغذ مطبوعات از فردا یکشنبه توزیع می‌شود
  نشست روابط عمومی های ادارات کل، فرمانداری ها و دانشگاه های جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33827صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 23 خرداد 1397 - 09:39
در باره بخش "روابط عمومی دیجیتالی" جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
حوزه روابط عمومی دیجیتالی در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حوزه روابط عمومی دیجیتالی  در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.

حوزه های روابط عمومی در محور روابط عمومی دیجیتالی  هر ساله دچار تغییر می شوند و این تغییر گاهی به حذف یک بخش و ایجاد بخش دیگر و گاهی به تغییرات بنیادین در شکل اجرایی آن بخش منتج می شود. در نتیجه آموزش مناسب و گاهی آزمون و خطا نتایج مناسبی را به همراه می آورند. نتایجی که ادر سالهای گذشته به تعداد معدود در آثار جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ملاحظه می شد.


آثار دریافتی در جشنواره امسال در بخش رسانه های دیجیتالی عمدتا متعلق به پنج حوزه زیر می شد:
1- وبسایت
2- مولتی مدیا
3- برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی
4- رسانه های اجتماعی
5- پایگاه خبری الکترونیک

گفتنی است سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه سال جاری به مدت دو روز در سه بخش رقابتی، آموزشی و نمایشگاهی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار خواهد شد.

همزمان با این جشنواره که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد دو کارگاه آموزشی و  چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی نیز برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی


  سخنگوی دولت معرفی شد


  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد


  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی


  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد


  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد


  وجه تمایز روابط عمومی


  انتصاب رییس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی