درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33804صفحه نخست » جمعه، 18 خرداد 1397 - 20:29
جنجال ‌دوباره فیس‌بوک به دلیل انتشار پست‌های خصوصی کاربران
فیس بوک اعتراف کرده که اشکالی در تنظیمات حریم خصوصی ۱۴ میلیون کاربر موجب شده تا برخی پست‌های خصوصی این کاربران به صورت علنی منتشر شوند. این اشکال به طور موقت بوده است. تعداد این پست‌‌ها هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک اعتراف کرده که اشکالی در تنظیمات حریم خصوصی ۱۴ میلیون کاربر موجب شده تا برخی پست‌های خصوصی این کاربران به صورت علنی منتشر شوند. این اشکال به طور موقت بوده است. تعداد این پست‌‌ها هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.

فیس‌بوک از چندین ماه پیش به دلیل نحوه عملکردش در ارتباط با اطلاعات شخصی کاربران تحت فشار زیادی قرار دارد

فیس‌بوک اعتراف کرده از روز ۱۸ تا ۲۷ مه (۲۸ اردیبهشت تا ۶ خرداد) پیام‌های خصوصی نزدیک به ۱۴ میلیون کاربر به طور موقت قابل مشاهده بوده‌اند.

به گزارش وبسایت‌های فناوری در مدت زمان یاد شده تنظیمات فیس‌بوک به طور خودکار و بدون اینکه به کاربران اطلاع داده شود، طوری تنظیم شده‌اند که تمام اعضای این شبکه اجتماعی قادر بودند محتوایی را که در اصل تنها دوستان یا گروه‌های کوچک تعریف‌شده به آن دسترسی داشتند، مشاهده کنند.

ارین ایگان، مدیر ارشد بخش حریم خصوصی فیس‌بوک از کاربران عذرخواهی کرده و گفته این اشکال فنی اینک برطرف شده است. ایگان با این حال اضافه کرده، فیس‌بوک نتوانسته تنظیمات تمامی پست‌هایی را که مشمول این اشکال فنی شده‌اند، تغییر دهد و به این دلیل قصد دارد کاربران مربوطه را نسبت به این موضوع آگاه سازد.

فیس‌بوک از چندین ماه پیش به دلیل نحوه عملکردش در ارتباط با اطلاعات شخصی کاربران تحت فشار زیادی قرار دارد. در تازه‌ترین مورد این کمپانی به دلیل آنکه اطلاعات بالغ بر ۸۷ میلیون نفر از کاربرانش در اختیار مؤسسه "کمبریج آنالیتیکا" قرار گرفت، به شدت زیر ضرب انتقاد رفت.

این مؤسسه در زمینه مشاوره داده‌کاوی و تحلیل داده‌ای فعالیت دارد و گفته می‌شود از این اطلاعات بدون دریافت اجازه از کاربران به نفع دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا استفاده کرده است.

فیس‌بوک به تازگی نیز اعتراف کرده بود شرکت چینی "هوآوی"، تولیدکننده تلفن‌های هوشمند، به واسطه توافق‌نامه‌ای که چند سال پیش منعقد شده، به اطلاعات کاربران این شبکه دسترسی داشته است. این توافق‌نامه به گفته فیس‌بوک با حدود ۶۰ تولید‌کننده منعقد شده بوده تا به این وسیله فیس‌بوک بتواند خدمات بیشتری را در سیستم تلفن‌‌های هوشمند دریافت کند.

به گزارش وله، هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه تعداد پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربری که قربانی اخیر فیس‌‌بوک بوده‌اند، در فاصله زمانی یاد شده به طور عمومی منتشر شده‌اند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد