درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33776صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 خرداد 1397 - 21:29
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان: نقش روابط عمومی ها برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.

علی اصغر جمشیدنژاد بعدازظهر شنبه در جلسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی به درستی باید تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کار روابط عمومی‌ها فعالیت در حوزه تبلیغات است، افزود: مدیران روابط عمومی‌ها باید نیازهای جامعه کنونی را در حوزه خود شناسایی کرده تا اقدامات را براساس نیاز جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نخستین چالش روابط عمومی را عدم شناسایی درست مدیران دستگاه اجرایی از این حوزه دانست، گفت: در سیستم های دولتی این چالش به صورت جدی تر مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه روابط عمومی‌ اجرای درست وظایف و اثبات نوع فعالیت و جایگاه حوزه روابط عمومی به مدیران دستگاه های اجرایی است.

جمشیدنژاد با بیان اینکه تبیین این جایگاه در جامعه کنونی به ویژه برای مدیران موجب پویایی و تعالی یک مجموعه می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم ترین گام ها در توانمندی روابط عمومی‌ها توجه به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با توجه به نیاز فعلی این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش نیازهای مجموعه روابط عمومی‌ها باید توسط مدیر روابط عمومی استانداری شناسایی شود، ادامه داد: تشخیص نیاز مخاطب در مجموعه روابط عمومی‌ها یک موضوع مهم است و مدیران این مجموعه باید برای افزایش توانایی های خود از شیوه‌های مدرن امروزی استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه اقدامات روابط عمومی‌ها باید فراتر از انعکاس خبر شود، اظهار کرد: روابط عمومی‌های استان گیلان توانمندی اقدامات بزرگ و ملی را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد