درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 11:32   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای
  محتوا یعنی اینکه روابط عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد!
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33776صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 خرداد 1397 - 21:29
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان: نقش روابط عمومی ها برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.

علی اصغر جمشیدنژاد بعدازظهر شنبه در جلسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی به درستی باید تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کار روابط عمومی‌ها فعالیت در حوزه تبلیغات است، افزود: مدیران روابط عمومی‌ها باید نیازهای جامعه کنونی را در حوزه خود شناسایی کرده تا اقدامات را براساس نیاز جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نخستین چالش روابط عمومی را عدم شناسایی درست مدیران دستگاه اجرایی از این حوزه دانست، گفت: در سیستم های دولتی این چالش به صورت جدی تر مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه روابط عمومی‌ اجرای درست وظایف و اثبات نوع فعالیت و جایگاه حوزه روابط عمومی به مدیران دستگاه های اجرایی است.

جمشیدنژاد با بیان اینکه تبیین این جایگاه در جامعه کنونی به ویژه برای مدیران موجب پویایی و تعالی یک مجموعه می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم ترین گام ها در توانمندی روابط عمومی‌ها توجه به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با توجه به نیاز فعلی این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش نیازهای مجموعه روابط عمومی‌ها باید توسط مدیر روابط عمومی استانداری شناسایی شود، ادامه داد: تشخیص نیاز مخاطب در مجموعه روابط عمومی‌ها یک موضوع مهم است و مدیران این مجموعه باید برای افزایش توانایی های خود از شیوه‌های مدرن امروزی استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه اقدامات روابط عمومی‌ها باید فراتر از انعکاس خبر شود، اظهار کرد: روابط عمومی‌های استان گیلان توانمندی اقدامات بزرگ و ملی را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی