درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 02:38   

مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد

  مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد


ادامه ادامه مطلب یک

اخبار داغ از دنیای فناوری

  اخبار داغ از دنیای فناوری


ادامه ادامه مطلب دو

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید

  بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید


ادامه ادامه مطلب سه

اعتماد به نفس یعنی همه چیز

  اعتماد به نفس یعنی همه چیز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجلیل از فارغ التحصیلان نخستین دوره بلند مدت روابط عمومی خوزستان
  بانک های ملت، صادرات، ملی، تجارت، مسکن، پاسارگاد در صدر بانک های برتر اسلامی منطقه
  جشنواره بزرگ من با طبیعتم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
  راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
  محمود بهارلو مشاور و مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری بهارستان شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد
  توانمند سازی روابط عمومی ها و استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33776صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 خرداد 1397 - 21:29
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان: نقش روابط عمومی ها برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، گفت: نقش روابط عمومی ها باید برای مدیران دستگاه های اجرایی تبیین شود.

علی اصغر جمشیدنژاد بعدازظهر شنبه در جلسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی به درستی باید تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کار روابط عمومی‌ها فعالیت در حوزه تبلیغات است، افزود: مدیران روابط عمومی‌ها باید نیازهای جامعه کنونی را در حوزه خود شناسایی کرده تا اقدامات را براساس نیاز جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نخستین چالش روابط عمومی را عدم شناسایی درست مدیران دستگاه اجرایی از این حوزه دانست، گفت: در سیستم های دولتی این چالش به صورت جدی تر مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه روابط عمومی‌ اجرای درست وظایف و اثبات نوع فعالیت و جایگاه حوزه روابط عمومی به مدیران دستگاه های اجرایی است.

جمشیدنژاد با بیان اینکه تبیین این جایگاه در جامعه کنونی به ویژه برای مدیران موجب پویایی و تعالی یک مجموعه می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم ترین گام ها در توانمندی روابط عمومی‌ها توجه به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با توجه به نیاز فعلی این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش نیازهای مجموعه روابط عمومی‌ها باید توسط مدیر روابط عمومی استانداری شناسایی شود، ادامه داد: تشخیص نیاز مخاطب در مجموعه روابط عمومی‌ها یک موضوع مهم است و مدیران این مجموعه باید برای افزایش توانایی های خود از شیوه‌های مدرن امروزی استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه اقدامات روابط عمومی‌ها باید فراتر از انعکاس خبر شود، اظهار کرد: روابط عمومی‌های استان گیلان توانمندی اقدامات بزرگ و ملی را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  آنچه باید بدانیم؟/ عوامل موثر بر موفقیت کارمندان روابط عمومی


  راهنمای گوگل ادوردز / قیمت گذاری کلمات کلیدی


  روبات‌های پیش‌خدمت، هدایت‌گران معلول


  آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد


  سرپرست جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


  چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری