درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 آبان 1397 - 09:01   

شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ الزامات حاکم بر اینترنت اشیا را ابلاغ کرد

  شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ الزامات حاکم بر اینترنت اشیا را ابلاغ کرد


ادامه ادامه مطلب یک

شجاع الدین طایفه روزنامه نگاری با نیم قرن در لاهیجان تجلیل شد

  شجاع الدین طایفه روزنامه نگاری با نیم قرن در لاهیجان تجلیل شد


ادامه ادامه مطلب دو

سی‌ان‌ان از دولت دونالد ترامپ شکایت کرد

  سی‌ان‌ان از دولت دونالد ترامپ شکایت کرد


ادامه ادامه مطلب سه

برپایی نمایشگاه روابط عمومی‌ها در 28 اردیبهشت 98

  برپایی نمایشگاه روابط عمومی‌ها در 28 اردیبهشت 98


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون فرماندار شادگان: روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند
  روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان سرآمد تعاون روستایی های کشور
  پنج روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  نیویورک و ویرجینیا میزبان دفاتر جدید آمازون در شرق آمریکا معرفی شدند
  تشریح فعالیت های روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷
  با رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران ایمن بمانید!
  مهلت شش ماهه تحویل سکه های پیش خرید شده با سر رسید یک ماهه به زودی پایان می یابد
  شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ الزامات حاکم بر اینترنت اشیا را ابلاغ کرد
  انتخاب هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری
  بررسی ارتقاء گستره فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33767صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 23 خرداد 1397 - 14:01
دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند
در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایگاه پژوهش در روابط عمومیها یکی از عواملی است که می تواند زمینه ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی درعرصه ارتباطات وروابط عمومی را تسریع بخشد. چنانچه شاهدیم حتی ذایقه مردم وسبک زندگی ها در حال تغییر کردن است و بنابر این اصل لازم و ضروری است که سازمان های مختلف هر چند وقت یک بار با انجام مطالعات اجتماعی این تغییر ذائقه ها و علایق و سلیقه ها را در جامعه شناسایی کنند و بتوانند محتوای متناسب با آن را تولید کنند و با توجه به این علایق اجتماعی که شکل گرفته و وجود دارد پیامهایی را که ارائه می کنند بر مخاطبان اثر گذار باشد. در واقع از این منظر پژوهش میتواند در شناسایی راهکارها و روش هایی که در برابر مخاطبان اتخاذ میشود کمک کننده باشد.

در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ی حائز اهمیت این که کسانی که پژوهش انجام میدهند محقق اصلی نیستند بلکه کار پژوهش به سازمانها یا اشخاصی واگذار می شود که عمدتاصلاحیت کافی دراین حوزه راندارند و حتی درجه بندی علمی ندارند.حتی اساتید دانشگاه هم از طریق واسطه ها در کارهای پژوهشی وارد می شوند وطرح های پژوهشی به صورت مستقیم به آنها واگذار نمی شود که همه این عوامل آسیب هایی است که در رابطه با تحقیق و پژوهش درروابط عمومی ها باید به آنها پرداخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی


  چگونه مراسم معرفی محصول جدید را مدیریت کنیم؟


  برگزاری نشست هم اندیشی واحد روابط عمومی شهرداری هشتگرد با اصحاب رسانه


  ۱۰ سوپرکامپیوتر برتر جهان


  برپایی نمایشگاه روابط عمومی‌ها در 28 اردیبهشت 98


  روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان سرآمد تعاون روستایی های کشور


  بررسی ارتقاء گستره فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد


  اسامی نامزدهای انتخابات نماینده مدیران مسئول اعلام شد


  انتخاب هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری


  تشریح فعالیت های روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد/ گزارش کامل