درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مهر 1397 - 17:41   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد
  عربستان مرگ جمال خاشقجی را در کنسولگری تایید کرد؛ ۵ مقام برکنار و ۱۸ نفر بازداشت شدند
  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد
  برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تعویق افتاد
  همایش استانی سواد رسانه ای با موضوع خانواده برگزار می شود
  خود اشتغالی 11 هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی ایران
  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین
  اخبار جعلی در بستر رسانه‌های اجتماعی
  خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان "بله"
  واگذاری 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33767صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 23 خرداد 1397 - 14:01
دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند
در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایگاه پژوهش در روابط عمومیها یکی از عواملی است که می تواند زمینه ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی درعرصه ارتباطات وروابط عمومی را تسریع بخشد. چنانچه شاهدیم حتی ذایقه مردم وسبک زندگی ها در حال تغییر کردن است و بنابر این اصل لازم و ضروری است که سازمان های مختلف هر چند وقت یک بار با انجام مطالعات اجتماعی این تغییر ذائقه ها و علایق و سلیقه ها را در جامعه شناسایی کنند و بتوانند محتوای متناسب با آن را تولید کنند و با توجه به این علایق اجتماعی که شکل گرفته و وجود دارد پیامهایی را که ارائه می کنند بر مخاطبان اثر گذار باشد. در واقع از این منظر پژوهش میتواند در شناسایی راهکارها و روش هایی که در برابر مخاطبان اتخاذ میشود کمک کننده باشد.

در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ی حائز اهمیت این که کسانی که پژوهش انجام میدهند محقق اصلی نیستند بلکه کار پژوهش به سازمانها یا اشخاصی واگذار می شود که عمدتاصلاحیت کافی دراین حوزه راندارند و حتی درجه بندی علمی ندارند.حتی اساتید دانشگاه هم از طریق واسطه ها در کارهای پژوهشی وارد می شوند وطرح های پژوهشی به صورت مستقیم به آنها واگذار نمی شود که همه این عوامل آسیب هایی است که در رابطه با تحقیق و پژوهش درروابط عمومی ها باید به آنها پرداخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان


  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود


  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


  برگزاری انتخابات سراسری خانه‌های مطبوعات


  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک


  تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد