درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 18:59   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
  روابط عمومی، اتاق فکر و مغر متفکر یک سازمان در توسعه فعالیت ها و برنامه هاست
  برگزاری چالش نوآوری باز در بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33745صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 12:12
روابط عمومی‌ها را جدی بگیرید
سال ۱۳۹۷ با بیم ها و امید های فرآوانی برای کسب و کارها آغاز شد. فعالین این حوزه خود را برای سالی متفاوت از گذشته آماده کردند. اما چیزی از سال نگذشته بود که نوسان های قیمت ارز دوباره در دل بازار روند سال پیش خود را از سرگرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال ۱۳۹۷ با بیم ها و امید های فرآوانی برای کسب و کارها آغاز شد.

فعالین این حوزه خود را برای سالی متفاوت از گذشته آماده کردند. اما چیزی از سال نگذشته بود که نوسان های قیمت ارز دوباره در دل بازار روند سال پیش خود را از سرگرفت.

قیمت دلار و دیگر ارزهای موجود در بازار به سرعت شروع به بالا رفتن کردند. و صاحبان کسب و کارها متعجب به نمودار صعودی نرخ ها نگاه می کردند.

نرخ ارزی را که دولت اعلام کرد. در بازار نتوانست برای خود مانند دیگر تثبیت های قیمتی چنان که باید، جایی باز کند.

حالا خود این موضوع تبدیل به یک چالش اساسی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه کسب و کار شد.

بدون شک کارفرمایان برای پشت سر گذاشتن این بحران خود را برای سالی سخت به لحاظ مالی آماده کردند.

شاید این شرکت ها نتوانند همانند گذشته هزینه های زیادی را صرف موارد متفاوتی همچون تبلیغات و غیره نمایند.

اینجاست که نقش روابط عمومی در سازمان ها به روشنی مشخص می شود.

نیرویی که تا دیروز، الزامی جهت بکار گیری آن نداشتند امروز به عنوان قوه محرک سازمان شناخته می شود.

چراکه فعالین روابط عمومی با شناخت عمومی و تخصصی خود در زمینه های مختلف از جمله تعاملات سازمانی، برگزاری جلساتی در راستای اهداف شرکت و غیره می توانند نقش بی بدیلی در معرفی و تثبیت جایگاه شرکت ها در جامعه ایفا کنند و شاید هزینه های مصرفی این واحد در شرکت ها بسیار کمتر از کوچکترین فعالیت تبلیغی یا از این دست باشد.

در طول سالیان گذشته شغل های جدیدی برای توانمند سازی کسب و کارها ایجاد شد و در همه ی این سال ها روابط عمومی ها بدون هیچ چشم داشتی به منابع مالی شرکت ها و تنها در جهت تقویت جایگاه تولید کننده، خدمت رسان و ... حضور خود را به سختی حفظ کردند تا بتوانند موضوع، ماهیت و فلسفه وجودی خود را به اثبات برسانند.

در گذر این سال ها شاید در بسیاری از سازمان ها، با این حرفه کاملا تخصصی به عنوان هزینه های قابل کاستن نگریسته شد. اما نیروهایی که با عشق در این راه قدم گذاشته بودند تمام سختی ها را به جان خریدند تا بتوانند به رشد این حرفه ی ارزشمند یاری رسانند.

اما به واقع امروز روابط عمومی تنها به عنوان یکی از شاخه های ارتباطی سازمان نیست که به حیات خود ادامه می دهد. بلکه امروز به عنوان نیازی مبرم و اساسی در سازمان ها و شرکت ها حضور دارد.

اقتصاد ما اقتصادی یک سویه نیست که شرکت ها با ارسال پیام های گوناگون، اما یک سویه بخواهند سهم بزرگی را در بازار پر رقابت این روزها داشته باشند و لذا حتما باید به دنبال پیام هایی دوطرفه و قابل انعطاف باشند.

امسال تمامی فعالین این عرصه باید بیش از پیش بکوشند تا بتوانند نقش مهم، سازنده، کلیدی و تاثیر گذار خود را در حیات کسب و کارهای بزرگ و کوچک در تمامی عرصه ها تثبیت کنند.

 نوید ایران‌بهار

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Ali Adabzadeh
| 1397/3/9 - 14:04 |     0     0     |
بسیار با ارزش و قابل تامل بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول


  بررسی وضعیت استارت آپ ها در ایران


  به بقای روزنامه‌ها امیدوارم!‏


  اشتیاق به خود سانسوری و رابطه آن با وزارت تبلیغات در چین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی