درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 11:36   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد
  مدیر عامل آبفای یزد: روابط عمومی شغل نیست بلکه یک رسالت است
  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای
  محتوا یعنی اینکه روابط عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد!
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33745صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 12:12
روابط عمومی‌ها را جدی بگیرید
سال ۱۳۹۷ با بیم ها و امید های فرآوانی برای کسب و کارها آغاز شد. فعالین این حوزه خود را برای سالی متفاوت از گذشته آماده کردند. اما چیزی از سال نگذشته بود که نوسان های قیمت ارز دوباره در دل بازار روند سال پیش خود را از سرگرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال ۱۳۹۷ با بیم ها و امید های فرآوانی برای کسب و کارها آغاز شد.

فعالین این حوزه خود را برای سالی متفاوت از گذشته آماده کردند. اما چیزی از سال نگذشته بود که نوسان های قیمت ارز دوباره در دل بازار روند سال پیش خود را از سرگرفت.

قیمت دلار و دیگر ارزهای موجود در بازار به سرعت شروع به بالا رفتن کردند. و صاحبان کسب و کارها متعجب به نمودار صعودی نرخ ها نگاه می کردند.

نرخ ارزی را که دولت اعلام کرد. در بازار نتوانست برای خود مانند دیگر تثبیت های قیمتی چنان که باید، جایی باز کند.

حالا خود این موضوع تبدیل به یک چالش اساسی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه کسب و کار شد.

بدون شک کارفرمایان برای پشت سر گذاشتن این بحران خود را برای سالی سخت به لحاظ مالی آماده کردند.

شاید این شرکت ها نتوانند همانند گذشته هزینه های زیادی را صرف موارد متفاوتی همچون تبلیغات و غیره نمایند.

اینجاست که نقش روابط عمومی در سازمان ها به روشنی مشخص می شود.

نیرویی که تا دیروز، الزامی جهت بکار گیری آن نداشتند امروز به عنوان قوه محرک سازمان شناخته می شود.

چراکه فعالین روابط عمومی با شناخت عمومی و تخصصی خود در زمینه های مختلف از جمله تعاملات سازمانی، برگزاری جلساتی در راستای اهداف شرکت و غیره می توانند نقش بی بدیلی در معرفی و تثبیت جایگاه شرکت ها در جامعه ایفا کنند و شاید هزینه های مصرفی این واحد در شرکت ها بسیار کمتر از کوچکترین فعالیت تبلیغی یا از این دست باشد.

در طول سالیان گذشته شغل های جدیدی برای توانمند سازی کسب و کارها ایجاد شد و در همه ی این سال ها روابط عمومی ها بدون هیچ چشم داشتی به منابع مالی شرکت ها و تنها در جهت تقویت جایگاه تولید کننده، خدمت رسان و ... حضور خود را به سختی حفظ کردند تا بتوانند موضوع، ماهیت و فلسفه وجودی خود را به اثبات برسانند.

در گذر این سال ها شاید در بسیاری از سازمان ها، با این حرفه کاملا تخصصی به عنوان هزینه های قابل کاستن نگریسته شد. اما نیروهایی که با عشق در این راه قدم گذاشته بودند تمام سختی ها را به جان خریدند تا بتوانند به رشد این حرفه ی ارزشمند یاری رسانند.

اما به واقع امروز روابط عمومی تنها به عنوان یکی از شاخه های ارتباطی سازمان نیست که به حیات خود ادامه می دهد. بلکه امروز به عنوان نیازی مبرم و اساسی در سازمان ها و شرکت ها حضور دارد.

اقتصاد ما اقتصادی یک سویه نیست که شرکت ها با ارسال پیام های گوناگون، اما یک سویه بخواهند سهم بزرگی را در بازار پر رقابت این روزها داشته باشند و لذا حتما باید به دنبال پیام هایی دوطرفه و قابل انعطاف باشند.

امسال تمامی فعالین این عرصه باید بیش از پیش بکوشند تا بتوانند نقش مهم، سازنده، کلیدی و تاثیر گذار خود را در حیات کسب و کارهای بزرگ و کوچک در تمامی عرصه ها تثبیت کنند.

 نوید ایران‌بهار

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Ali Adabzadeh
| 1397/3/9 - 14:04 |     0     0     |
بسیار با ارزش و قابل تامل بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی