درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 08:39   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی
  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33742صفحه نخست » چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:48
چرا همه به دنبال دریافت اطلاعات شخصی ما هستند؟ قوانین حفظ حریم خصوصی چیست؟
این کار به دلایل متعددی انجام می‌شود. بطور مثال برخی سایتها از این اطلاعات با این هدف استفاده می‌کند که دریابد خوانندگان سایت، چه اخباری را بیشتر می‌خوانند و مدتی را که آنها صرف مطالعه هر خبر یا دیدن ویدئوها می‌کنند چقدر است؟ بدون دریافت چنین اطلاعاتی نمی‌توان دریافت که کدام سوژه‌ها برای مخاطبان جذابتر است؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چرا همه به دنبال دریافت اطلاعات شخصی ما هستند؟ قوانین حفظ حریم خصوصی چیست؟ – حتما با این مسئله برخورد داشته اید که بسیاری از سایتهایی که حتی آنها را نمی شناسید، از شما سوالاتی می پرسند و عمده این سوالات مربوط به کسب اجازه جهت استفاده از اطلاعاتتان می باشد.

داستان از چه قرار است؟
اخیرا حساسیت های زیادی درباره حفظ اطلاعات شخصی یا همان حریم خصوصی ایجاد شده است که بیشتر سازمان ها و شرکتهایی را هدف قرارداده است که به جمع آوری اطلاعات درباره شما می پردازند. بر اساس قانون جهت جمع آوری یا استفاده از هرنوع اطلاعات شما می بایست موافقتتان را کسب کنند.

آیا این شرکتها پیش از این بدون موافقت شما به جمع‌آوری اطلاعات می‌پرداختند؟
نه لزوما، به عبارت دیگر احتمالا شما به آنها اطلاعاتتان را به شکل آنلاین یا بصورت کتبی داده بودید. این احتمال هم وجود دارد که آنها به کمک ابزاری که «Cookie» نامیده می‌شود، این اطلاعات را زمانی که شما از وبسایت‌هایشان بازدید کرده‌اید به دست آورده باشند.

قوانین جدید از شرکتها می‌خواهد که زمانی که شما روی چیزی کلیک می‌کنید، به شما اطلاع دهند که به وسیله ابزار «Cookie» در حال ردیابی و ثبت اطلاعاتتان هستند. اما تمامی وب سایت ها از این ابزار استفاده نمی کنند.

بر اساس قوانین جدید، وبسایتها باید به کاربران امکان انتخاب بدهند تا کاربران بتوانند تصمیم بگیرند که تنها چه بخش‌هایی از اطلاعاتشان جمع‌آوری بشود؛ آنهم بدون آنکه مانعی مقابل آنها برای بازدید از سایتها بوجود آید.

چرا شرکتها به دنبال جمع‌آوری اطلاعات هستند؟
این کار به دلایل متعددی انجام می‌شود. بطور مثال برخی سایتها از این اطلاعات با این هدف استفاده می‌کند که دریابد خوانندگان سایت، چه اخباری را بیشتر می‌خوانند و مدتی را که آنها صرف مطالعه هر خبر یا دیدن ویدئوها می‌کنند چقدر است؟ بدون دریافت چنین اطلاعاتی نمی‌توان دریافت که کدام سوژه‌ها برای مخاطبان جذابتر است؟

به کمک این اطلاعات همچنین می‌توان رفتار کاربران را مطالعه و از آن برای چگونگی طراحی صفحه‌های وب استفاده کرد. در حقیقت اینگونه اطلاعات جزو دسته حریم خصوصی به حساب نمی آیند و برای برخی سایتها صرفا استفاده آماری دارند.

چراکه بسیاری از وب سایتها متکی بر درآمد تبلیغات برای تامین هزینه‌های خود هستند، با بررسی این اطلاعات می‌توان دریافت که چه نوع تبلیغاتی از مخاطبان بیشتری برخوردار بوده است.

چه باید کرد؟
قوانین جدید حفاظت از حریم خصوصی به شما به عنوان مصرف کننده قدرت می‌دهد تا تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه اطلاعاتی را در اختیار دیگران بگذارید. شما همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید و اطلاعاتتان را واگذار کنید و همچنین می‌توانید ببینید که آنها دقیقا چه اطلاعاتی را جمع کرده‌اند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش


  مرگ آهسته خلاقیت در عکاسی مدرن


  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد