درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 12:45   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟
  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود
  استاندار کرمان: اصول صحت، دقت و جامع بودن اخبار را به طور کامل رعایت کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33740صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:41
توئیتربازهای برتر جام جهانی 2018 روسیه چه کسانی هستند؟
سال‌ها پیش سرگرمی‌های افراد جنس دیگری داشت. یکی کفترباز بود، یکی ماشین‌باز بود و دیگری هم هفت‌سنگ‌باز. با ورود تکنولوژی روزافزون به زندگی بشر، سرگرمی‌های افراد نیز دچار تغییر شده است. حالا برخی پلی‌استیشن‌باز شده‌اند و برخی اینستاگرام‌باز و برخی هم توئیترباز.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال‌ها پیش سرگرمی‌های افراد جنس دیگری داشت. یکی کفترباز بود، یکی ماشین‌باز بود و دیگری هم هفت‌سنگ‌باز. با ورود تکنولوژی روزافزون به زندگی بشر، سرگرمی‌های افراد نیز دچار تغییر شده است. حالا برخی پلی‌استیشن‌باز شده‌اند و برخی اینستاگرام‌باز و برخی هم توئیترباز.

ژاپنی‌ها بیشتری کسانی هستند که درباره جام‌جهانی توئیت می‌کنند. بررسی تعداد و محتوای نیمسال گذشته توئیتر، ژاپنی‌ها را در رده اول توئیتربازترین‌ها قرار می‌دهد. تیم ملی‌ ژاپن به همراه تیم‌های لهستان، سنگال و کلمبیا در گروه H جام جهانی قرار دارند.

همزمان با حضور تیم ملی فوتبال پادشاهی عربی سعودی در جام جهانی 2018 روسیه، کاربران اینترنتی سعودی نیز در رده دوم توئیتربازترین جام جهانی ایستاده‌اند. این کاربران با انتشار میلیون‌ها پست، به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورشان پرداخته و در این زمینه به بحث و گفتگو پرداخته‌اند.

تیم ملی فوتبال سعودی روز 14 ژوئیه آینده در بازی افتتاحیه جام جهانی روسیه رودروی تیم میزبان قرار خواهد گرفت. سعودی‌ها در گروه H علاوه بر روسیه، باید با مصر و اروگوئه روبرو شوند.

پس از ژاپنی‌ها و سعودی‌ها، توئیتربازهای برزیلی در رده سوم قرار گرفته‌اند. قهرمان چندین دوره جام جهانی، در گروه E قرار دارد و با تیم‌های سوئیس، کاستاریکا وصربستان همگروه است.

به گزارش وله، براساس مطالعات انجام شده از سوی توئیتر، 97 درصد کاربران سعودی گفته‌اند که بازی‌های جام جهانی را دنبال می‌کنند. 43 درصد سعودی‌ها گفته‌اند همه بازی‌ها را خواهند دید و 92 درصد آنها گفته‌اند که در طول برگزاری جام جهانی از توئیتر به شکل روزمره استفاده خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  فراخوان دفتر روابط‌عمومی وزارت نیرو برای جذب نیروی انسانی متخصص


  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی انقلاب فرهنگی


  بهترین دوربین موبایل‌ در جهان کدام‌اند؟


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  قدرت مثبت کارکنان سفیر


  برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری در استان سمنان


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400