درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 19:11   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
  روابط عمومی، اتاق فکر و مغر متفکر یک سازمان در توسعه فعالیت ها و برنامه هاست
  برگزاری چالش نوآوری باز در بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33718صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 21 خرداد 1397 - 17:19
48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد
48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی" زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.
  


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 48 امین شماره دوماهنامه  "کارگزار روابط عمومی" زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.

به گزارش شارا، شماره 48 دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی" به سردبیری مهدی باقریان با عکس روی جلد پوستر دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار گزارش دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران به موضوعاتی چون: علم اخلاق، فلسفه اخلاقی، وجدان اخلاقی سازمان، اصول اخلاقی روابط عمومی، روشنفکری و تجدد، افترا (تهمت و توهین)، اخلاق در صنعت روابط عمومی، اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، بایسته های اخلاقی در روابط عمومی، جایگاه اخلاق در روابط عمومی، سودمندگرایی، پای لنگ اخلاق و اعتماد و صداقت در روابط عمومی و … پرداخته شده است.

منشور اخلاقی آتن، آیین نامه اصول اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا و منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از جمله مطالب این نشریه می باشد.

شانون ای. باون، براد ال. راولاینز، روی وی. لیپر، بتک وَن رولر، چارلی لیدلاو، لاریسا گرونیگ، کوین استوکر،داوود طالبی، حمیدرضا عظیمی، محمد ناظمی هرندی، نادعلی اسماعیلی، محمدرضا فرهادی نیا، فاطمه شالچیان و سودابه نبئی در انتشار این ماهنامه همکاری داشتند.

48امین شماره دوماهنامه  "کارگزار روابط عمومی" ویژه اردیبهشت در 72 صفحه با موضوع "اخلاق در روابط عمومی" به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای تهیه این نشریه می توانند با شماره های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول


  بررسی وضعیت استارت آپ ها در ایران


  به بقای روزنامه‌ها امیدوارم!‏


  اشتیاق به خود سانسوری و رابطه آن با وزارت تبلیغات در چین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی