درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33703صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 خرداد 1397 - 14:56
به همت خانه مطبوعات؛ مدیران برتر روابط عمومی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند
برای نخستین بار در استان آذربایجان‌شرقی، آیین نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها به همت خانه مطبوعات برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای نخستین بار در استان آذربایجان‌شرقی، آیین نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها به همت خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان در تبریز، حسین اخگری، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی امروز در مراسم نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی های آذربایجان شرقی که به همت خانه مطبوعات این استان برگزار شد، با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت اظهار داشت: خدمات ما در جهت تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز شهروندان، جمع آوری دفع و تصفیه بهداشتی فاضلاب های خانگی می باشد و با تلاش های شبانه روزی مان مصمم به خدمت رسانی مطلوب به مشترکان و شهروندان مان هستیم.

وی در همین راستا با بیان اینکه خوشبختانه این شرکت توانسته با نگرش مسؤولانه و متعهدانه، همت و تلاش مضاعف کارکنان اش در اجرای پروژه های احداثی، تأسیساتی آب و فاضلاب و بهره برداری از تأسیسات موجود در سطح استان اقدامات خوبی را انجام دهد، ادامه داد: سعی ما این بوده که در کنار انجام عملیات اجرایی مان، با تحقیق و فرهنگ سازی در جهت مصرف صحیح آب نیز اقداماتی را انجام دهیم و در خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان مان گام برداریم.

اخگری در همین راستا با اشاره به این‌که هشت هزار فقره انشعاب فاضلاب و بیان اینکه در این زمینه، ما رشد 63 درصدی داشته ایم، از اجرای پروژه کلان دو و نیم میلیاردی خبر داد و با اظهار بر اینکه 75 درصد شهروندان انشعاب فاضلاب دارند، گفت: این شرکت در بخش مدیریت تأمین، رو به سمت اشباع است و بخشی از کار خود را به مدیریت مصرف اختصاص دادیم و مصمم هستیم در حوزه تولید آب، تولیدمان را سه درصد افزایش دهیم.

وی با درخواست از رسانه ها و روابط عمومی ها برای همکاری در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، ابراز داشت: هدر رفت استان ما زیر 20 است و استان ما، در بین استان های کم هدر رفت کشور، چهارمین استان است و برای به حداقل رساندن این هدر رفت نیازمند فرهنگ سازی در زمینه مصرف درست و کم آب از طریق رسانه ها هستیم.
معاون بهره برداری شرکت آبفای استان با اشاره به وضعیت بارندگی استان، متذکر شد: هر چند بارندگی استان ما، نسبت به چند استان دیگر مثبت بوده است، اما با این حال، متأسفانه ما بیش از نیازمان، آب مصرف می کنیم و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف آب، کار رسانه ها و روابط عمومی های استان است.

وی با بیان اینکه در بخش فاضلاب سرمایه گذاری بزرگی می کنیم، بیان کرد: متأسفانه یک متر مکعب فاضلاب، می تواند هشت متر مکعب آب را آلوده کند و در این بخش، با اعتبار 240 میلیارد تومانی احداث تصفیه خانه جدید که یک سوم جمعیت افقی تبریز را پوشش خواهد داد، در شرف اجراست.

اخگری با تکیه بر قیمت آب و اظهار بر اینکه متأسفانه آب در کشور ما قیمت واقعی ندارد، ادامه داد: آب برای خود هزینه نقل و انتقال دارد و در قبال هزینه یک هزار و صد تومانی، فقط 520 تومان بهای برای مصرف آب و 900 تومان برای هزینه بهره برداری از فاضلاب از شهروندان دریافت می شود.

وی در ادامه همین بحث با تکیه بر وجود خط انتقال 110 کیلومتری و هزینه های ناشی از آن اظهار داشت: متأسفانه ما در هر ثانیه، 15 الی 20 لیتر آب شرب مان را به فاضلاب تبدیل می کنیم و انصاف نیست همین آب شربی که مایه نجات عده ای در دنیاست را به هدر رفت و فاضلاب تبدیل کنیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری در پایان با بیان اینکه ما باید متوجه باشیم که در مناطق خشک واقع شده ایم، متذکر شد: ما نمی توانیم با طبیعت و شرایط جوی مبارزه کنیم و باید خود را با کم آبی سازگار کنیم و عزم جدی بر مدیریت مصرف آب داشته باشیم.

گفتنی است، آیین نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها توسط خانه مطبوعات آذربایجان شرقی امسال به صورت ابتکاری و برای اولین بار با حضور اعضای هیئت مدیره این خانه، رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، تعدادی از مدیران و رؤسای روابط عمومی های دستگاه های دولتی و غیر دولتی که در دوره جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با این خانه همکاری داشتند و اعضای عضو و فعال این خانه در روابط عمومی ها برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد