درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:04   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33686صفحه نخست » جمعه، 4 خرداد 1397 - 14:26
پیش بینی های جالب درباره چگونگی پیشرفت فناوری ها در آینده نزدیک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجله امریکایی Wired چگونگی پیشرفت فناوری ها در آینده نزدیک را پیش بینی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مجله امریکایی Wired چگونگی پیشرفت فناوری ها در آینده نزدیک را پیش بینی کرد.

به گزارش شارا، در این نشریه هفت پیش بینی در زمینه های پزشکی، تجارت، اینترنت و رباتیک صورت می گیرد.

اولین پیش بینی این است که تعداد حملات سایبری هکرها افزایش خواهد یافت و در نتیجه آنها تاسیسات بنیادی از جمله کارخانه های بزرگ و همچنین کارآفرینان و آدم های معمولی آسیب خواهند دید.

دومین پیش بینی ظاهر شدن فروشگاه های بدون صندوقدار و فروشنده است. به زودی کالاهای لازم را می توان از طریق اپلیکیشن در اینترنت سفارش داد و ربات ها انها را به ادرس خریداران خواهند رساند.

سومین پیش بینی در رابطه با بررسی اطلاعات شخصی است. مجله آمریکایی خاطرنشان می سازد در آینده مغز مصنوعی شناخت احساسات انسان از روی صورت وی را یاد گرفته و وابسته به آن کالاها و محصولات گوناگون را عرضه خواهد کرد.

چهارمین پیش بینی آن است که چند سال بعد پزشکان خواهند توانست دی ان ای انسان را با موفقیا تغییر دهند تا بیماری های ژنتیک درمان شود.

پنجمین پیش بینی: استفاده از ربات ها به جای رانندگان کامیون در سفرهای طولانی است.

به گزارش اسپوتنیک، پیش بینی ششم، استفاده همگانی و گسترده از وسایل واقعیت مجازی و افزوده در کار روزمره انسان ها است.

بالاخره اینکه پیش بینی ششم در رابطه با استفاده از فناوری های زنجیره بلوکی است. به زودی تقریبا همه مردم در کار سرویس های بزرگ آنلاین از جمله تاکسی های آنلاین، فروشگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی شرکت خواهند کرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد