درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:56   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 4 خرداد 1397 - 14:26
چالش اصلی روابط عمومی ها بدبینی مردم به این جایگاه است
قنبری ،دکترای مدیریت منابع انسانی مهمترین چالش جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز را بد بینی مردم یا نا آشنایی آنان به این جایگاه دانست و تصریح کرد: این در حالی است که اکثر کسانی که در این جایگاه مشغول فعالیت هستند متخصص در این رشته نیستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قنبری ،دکترای مدیریت منابع انسانی مهمترین چالش جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز را بد بینی مردم یا نا آشنایی آنان به این جایگاه دانست و تصریح کرد: این در حالی است که اکثر کسانی که در این جایگاه مشغول فعالیت هستند متخصص در این رشته نیستند.

 به گزارش شارا، وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جایگاه روابط عمومی ها هنوز به طور جدی مشخص نشده است و با توجه به اینکه روابط عمومی، علمی انسانی و به نوعی مهارت اجتماعی و قلب یک مجموعه و سازمان به شمار می رود چه راهکارهایی برای ارتقا این دانش می توان در نظر گرفت؟ گفت: اولین کاری که ضرورت دارد توجه شود، تشکیل همایش ها، کارگاهها برای آگاهی دهی به دست اندرکاران سازمان ها، ادارات، شرکت ها است تا به اهمیت و فایده مندی این بخش از سازمان و نگاه علمی و عملی آشنا شوند.

وی افزود: دنیای امروز، دنیای پیشرفت، رقابت، اعتماد سازی ،متقاعد سازی، یافتن یاران همراه و … است و نوک پیکان این توانمندی، روابط عمومی ها هستند.

قنبری ادامه داد: می توان با یک جمله معروف این مساله را شفاف تر کرد اینکه آنچه باعث موفقیت می گرد، زود مطلع شدن، زود تصمیم گرفتن و زود عمل کردن است و اگر به دست اندرکاران روابط عمومی این باور را از طریق آموزش ارائه دهیم، جایگاه روابط عمومی باور و تثبیت می شود. و

ی در پایان گفت: طرح سئوال و برگزاری مسابقات هم به نوعی مشوق برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها است.

منبع خبر: سایت خبری شعار سال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد