درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:24   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33684صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 4 خرداد 1397 - 00:25
روابط عمومی اداره های فراشبند برای معرفی این منطقه تلاش کنند
معاون فرماندار شهرستان فراشبند گفت: این شهرستان به لحاظ تاریخی و فرهنگی از قابلیت ها خاصی برخوردار است که معرفی آن نیازمند همت و تلاش اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی اداره ها و نهادهای مختلف است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون فرماندار شهرستان فراشبند گفت: این شهرستان به لحاظ تاریخی و فرهنگی از قابلیت ها خاصی برخوردار است که معرفی آن نیازمند همت و تلاش اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی اداره ها و نهادهای مختلف است.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا روح الله مزارعی، پنجشنبه در جمع فعالان روابط عمومی اداره ها و دست اندرکاران رسانه های شهرستان فراشبند افزود: بخشی از موفقیت های هر اداره، سازمان و شرکت در زمینه های مختلف به عملکرد نهاد روابط عمومی بستگی دارد زیرا این نهاد، حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان و همچنین مدیران و رسانه ها به شمار می آید.

وی بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اداری و رسانه ها می توانند با نقد و ارایه تحلیل درست به مسئولان برای پیشرفت و مدیریت هر منطقه کمک کنند.
مزارعی ادامه داد: بدون تردید انتقادهای سازنده که عاری از تخریب باشد موجب پیشرفت خواهد شد ضمن اینکه باید توجه داشت در حوزه نقد هم نباید از دایره انصاف خارج شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراشنبد نیز در این نشست گفت: روابط عمومی یک مجموعه تشریفاتی و یا اجرایی نیست بلکه به باور ما یک مدیریت اصلی است.

مهدی محمدی، به حمایت این اداره از نشریات کاغذی شهرستان فراشبند اشاره و اظهار کرد: روابط عمومی های اداره های این شهرستان نیز باید مشترک این نشریات باشند و برای انتشار آن در سایر شهرستان های استان فارس تلاش کنند تا فراشبند وابسته به نشریات کاغذی غیر بومی نباشد.

وی افزود: در حال حاضر این شهرستان تنها دارای یک نشریه مکتوب به نام چهارطاقی است که به صورت ماهنامه منتشر می شود که انتطار داریم به صورت هفتگی انتشار یابد ضمن اینکه باید برای افزایش شمار نشریه های بومی با کیفیت در این شهرستان از سوی علاقه مندان به حوزه رسانه فعالیت بیشتری صورت گیرد.

عضو شورای شهر فراشبند که مدیریت سایت چهار راه تحلیل خبری آبپا این شهرستان را هم بر عهده دارد در این جلسه بیان کرد: این سایت از اخبار و اطلاعات روابط عمومی اداره ها استقبال و استفاده می کند اما متاسفانه بجز 2 یا سه اداره در این منطقه، مطلبی از روابط عمومی سایر دستگاه ها دریافت نمی کنیم.

محسن عالیشوندی افزود: 10کیلومتر و نیم زیرساخت شبکه آب رسانی شهر فراشبند و بخش دهرم این شهرستان تعویض شد لیکن روابط عمومی اداره مربوطه در این زمینه هیچگونه اطلاع رسانی انجام نداد که این خود نوعی احجاف در حق دولت و نظام است.

مدیر سایت خبری نخل فراشبند نیز در این جلسه گفت: با توجه به فعالیت های مذبوحانه دشمن برای زیر سوال بردن دستاورد های انقلاب اسلامی، باید فعالان حوزه خبری اعم از خبرنگاران، عکاسان خبری و روابط عمومی ها، تلاش خود را برای مقابله با این ترفند بدخواهان نظام بیشتر کنند.

محمد باقر اسدی دشتی به ضرورت حمایت جامعه از پیام رسان های داخلی اشاره و اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید کانال های خبری خود را در پیام رسان های داخلی راه اندازی و جامعه را به استفاده از این پیام رسان ها ترغیب و تشویق کنند.

وی، در بخش دیگری از مطالب خود برای برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی برای مسئولان روابط عمومی اداره های شهرستان فراشبند اعلام آمادگی کرد.
در ادامه این نشست از روابط عمومی های برتر و همچنین اصحاب رسانه شهرستان فراشبند تقدیر شد.
شهرستان فراشبند در فاصله 164 کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد