درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33673صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 13:50
چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
ارسال جوابیه سازمان محیط زیست بدون نام و امضا به خبرگزاری فارس، گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد تغییر بدون سر و صدای مدیرکل روابط عمومی این سازمان را به اثبات رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارسال جوابیه سازمان محیط زیست بدون نام و امضا به خبرگزاری فارس، گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد تغییر بدون سر و صدای مدیرکل روابط عمومی این سازمان را به اثبات رساند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، عصر دیروز جوابیه سازمان حفاظت محیط زیست برای خبرگزاری فارس در حالی به این خبرگزاری رسید که طبق روال مرسوم جوابیه ها، اثری از نام و امضاء مدیرکل روابط عمومی نداشت و ارسال کننده آن بر اساس متن دریافتی در خبرگزاری فارس، دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست است.

موضوعی که به وضوح بیانگر تغییر دومین مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در کمتر از یکسال فعالیت عیسی کلانتری رئیس جدید این سازمان است.

فارغ از جوابیه پر نقصی که به تشریح در گزارشی دیگر به آن پرداخته خواهد شد، پرسش اصلی پس از دریافت این جوابیه، چرایی عدم اعلام تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست است! موضوعی که البته پیش‌تر در تاریخ 20 آذرماه 1396 و زمانی که مدیرکل سابق روابط عمومی این سازمان نیز تغییر کرد، رخ داده بود.

جالب آنکه در آن تغییر هم به دنبال پنهان کاری صورت گرفته برای درج خبر تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در وب سایت رسمی آن سازمان، خبرگزاری مهر خبر استعفا وی را منتشر کرد! خبری که البته به فاصله چند ساعت با انتشار جوابیه سازمان محیط زیست در خبرگزاری مهر تایید شد؛ تنها با این تفاوت که علت تغییر برکناری و نه استعفا اعلام شد!

در نهایت 10 بهمن ماه، خبر انتصاب مدیرکل جدید سازمان حفاظت محیط زیست با حکم عیسی کلانتری رئیس این سازمان بر روی خروجی وب سایت رسمی سازمان محیط زیست قرار گرفت. مدیریتی که ظاهرا عمری کمتر از چهار ماه داشت و نشان دهنده آشفتگی شرایط رسانه‌ای و روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دوازدهم است.

سازمانی که با توجه به حجم چالش های محیط زیستی کشور که این روزها ابعاد آن بسیار وسیع تر هم شده باید از ثبات مدیریتی و آرامش برخوردار باشد، ظاهرا خود دچار تنشها و آشفتگی‌های شدیدی است که تنها به فکر پنهان کاری است.

با توجه به حضور پر رنگ مسعود خراسانی مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم روز جهانی تنوع زیستی و علاقه دیرینه وی با کلانتری که می‌تواند به کاهش تنش رییس سازمان محیط زیست با مدیر روابط عمومی منجر شود، بسیاری خراسانی را محتمل‌ترین گزینه برای مدیریت روابط عمومی سازمان محیط زیست می دانند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد