درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 18:37   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33671صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 13:13
بهره وری مسیر است نه مقصد/ مدل سرآمدی EFQM در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
چالشهای انسانی اقتصاد ایران نظیر پایین بوده بازده سرمایه گذاری , کم بودن میزان سرمایه گذاری خارجی , پایین بودن رتبه ایران در حوزه شاخص رقابت پذیری از جمله دغدغه های اقتصادی است که ارتقاء بهره وری می تواند کمک کننده به رفع بسیاری از مشکلات مطرح شده باشد. بهره وری, بکار گیری روشها و فناوری ها و سیستم های مدیریتی خاص در جهت تولید کالا و خدمات است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان: برنامه ریزی برای ارتقاء توسعه بهره وری از ارکان موثر توسعه و تعالی در سطوح مختلف سازمانی مورد توجه بوده است بر این اساس در نظر است برنامه ریزی مدونی جهت توسعه و ارتقا بهره وری در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صورت گرفته و اهداف و برنامه ها و شاخص های سنجش و پایش بهره وری شناسایی گردد که این نظام جامع طی مراحل چهار گانه چرخه مدیریت بهره وری شامل اندازه گیری بهره وری , تحلیل و ارزیابی بهره وری (فرصتها , تهدیدها , اهداف , استراتژی و سیاستها ) , برنامه ریزی برای بهبود بهره وری (اهداف کوتاه مدت , تعیین وضع موجود , برنامه اجرایی , زمان بندی اقدامات ) و نهایت اجرا و بهبود بهره وری (کنترل برنامه ها , کنترل نتایج , بازنگری و اقدامات اصلاحی ) انجام خواهد پذیرفت و در همین راستا با توجه به نامگذاری اول خردادماه بعنوان روز بهره وری سایر ایام نیز با توجه به برنامه پیاده سازی نظام جامع بهره وری و لزوم فرهنگ سازی های لازم در این خصوص در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شرح زیر نامگذاری گردیده است.

روز اول خرداد ماه : چرخه بهره وری
روز دوم خرداد : تاسیس کمیته مدیریت بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
روز سوم خرداد ماه : همزمان با سالروز فتح خرمشهر معرفی مدل تعالی سازمانی EFQM
روز چهارم خرداد ماه : حمایت از کالای ایرانی و بهره وری

خاطر نشان می شود چالشهای انسانی اقتصاد ایران نظیر پایین بوده بازده سرمایه گذاری , کم بودن میزان سرمایه گذاری خارجی , پایین بودن رتبه ایران در حوزه شاخص رقابت پذیری از جمله دغدغه های اقتصادی است که ارتقاء بهره وری می تواند کمک کننده به رفع بسیاری از مشکلات مطرح شده باشد. بهره وری, بکار گیری روشها و فناوری ها و سیستم های مدیریتی خاص در جهت تولید کالا و خدمات است.

رشد اقتصادی و افزایش تولید از دو منظر قابل تحقق است یکی ایجاد ظرفیتهای جدید از طریق سرمایه گذاری های فیزیکی و ایجاد اشتغال و منظر دوم ایجاد قابلیتهای لازم جهت بهره گیری مطلوب از ظرفیتهای موجود که همان بهره وری می باشد. در کل اقتصادی از پایداری لازم برخوردار می باشد که مبتنی بر قابلیت های درونی صنعت می باشدو این عزم درونی دربهره وری تجلی می یابد.

در مدل بهره وری و سرآمدی , رهبران ماموریت و آرمان و ارزشها و اخلاقیات را بوجود آورده و خود بعنوان الگو عمل می نمایند و به نوعی مدیریت سازمان و عملکرد آن را تعریف , پایش , بازنگری , هدایت و بهبود می دهند و با ذینفعان در تعامل بسیار هستند و رهبران این اطمینان را دارند که سازمان را منعطف نموده و تحول را به صورت اثربخش مدیریت نمایند که البته این مدل نیازمند راهبردی نیز می باشد که براساس درک نیازها و انتظارات ذینفعان و محیط بیرونی تدوین که در این راهبرد دانش و قابلیتهای کارکنان توسعه داده شده و کارکنان همسو با سازمان در امور مشارکت داده و توانمند می شوند و این کارکنان در سازمان بطور اثربخش با هم در ارتباطند و در خصوص منابع نیز باید منابع مالی برای تضمین موفقیت پایدار مدیریت شوند و فرایند های سازمان برای بهینه سازی ارزش ذینفع طراحی و مدیریت می شود.

به هر صورت بهره وری مسیر است نه مقصد و امروزه همه از سر آمدی صحبت می کنند و اندازه , هیچ تضمینی برای آینده موفق نیست و سرآمدی یک شبه اتفاق نمی افتد و هیچ راه میانبری وجود ندارد بر همین اساس اجرا و پیاده سازی نظام جامع بهره وری از اولویتهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سالجاری می باشد .

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری