درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:41   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33670صفحه نخست » روابط عمومی بحرانچهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 00:54
برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
امروز اداره آمادگی و محافظت از جامعه در کنفرانس خبری از نشر برگه‌های اطلاعاتی از سوی دولت سوئد خبر داد. هدف از نشر و توزیع این برگه‌ها این است که به افراد جامعه در مورد چگونگی مدیریت شرایط اضطراری چون جنگ و بحران اطلاع رسانی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز اداره آمادگی و محافظت از جامعه در کنفرانس خبری از نشر برگه‌های اطلاعاتی از سوی دولت سوئد خبر داد. هدف از نشر و توزیع این برگه‌ها این است که به افراد جامعه در مورد چگونگی مدیریت شرایط اضطراری چون جنگ و بحران اطلاع رسانی شود.

به گزارش شارا به نقل از رادیو سوئد، در بهار سال ٢٠١٧ اداره آمادگی و محافظت از جامعه از سوی دولت موظف شد که دانش افراد جامعه در مورد مدیریت در شرایط اضطراری را بالا ببرد. قرار است که از امروز حدود ٤،٨ میلیون خانوار در سویدن برگه‌های اطلاعاتی در این زمینه را دریافت کنند.

کرستینا اندرشون مسئول پروژه (چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید) از اداره آمادگی و محافظت از جامعه به رادیوی سویدن می‌گوید: تغییرات اقلیمی، تهدید به حمله‌های سایبری و بدتر شدن وضعیت سیاسی دنیا دلیل نشر این برگه‌های اطلاعاتی است. وی افزود، اما این دلیل نمی‌شود که افراد نگران این باشند که شاید خطری آن‌ها را تهدید می‌کند بر عکس ما فکر می‌کنیم این حق انسانی افراد است که بدانند در شرایط بحرانی چگونه از نزدیکان خود محافظت کنند.

کرستینا اندرشون: تغییرات اقلیمی، تهدید به حمله‌های سایبری و بدتر شدن وضعیت سیاسی دنیا دلیل نشر این برگه‌های اطلاعاتی است.

این برگه‌ها که از سوی اداره آمادگی و محافظت از جامعه تهیه شده است نسخه به‌روزشده برگه‌های اطلاعاتی است که بین سال‌های ١٩٤٣ تا ١٩٦١ از سوی دولت سویدن به مردم پخش شده بود. دولت دلیل نشر دوباره این برگه‌ها را بد شدن وضعیت سیاسی دنیا عنوان می‌کند و بیان می‌دارد که افراد در جامعه اطلاعات زیادی در مورد مدیریت حالات بحرانی ندارند.

اداره آمادگی و محافظت از جامعه این برگه‌ها اطلاعاتی را به ١٣ زبان منتشر می‌کند و زبان فارسی|دری نیز شامل این ١٣ زبان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد