درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 16:32   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری

  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی
  دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟
  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد
  مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران: استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت های‌ کار روابط‌عمومی است
  فرماندار شاهرود: برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33666صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 1 خرداد 1397 - 16:28
پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و تحقیق شود. اگر این امر برای شما غافلگیر کننده به نظر می رسد، پس به نظر می رسد که هنوز اطلاعات کافی برای وارد شدن به این عرصه به شدت رقابتی ندارید. با این وجود، خلق چنین برندی شدنی و قابل اجرا است، اگر  که زمان کافی اختصاص داده و تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید و درک و برداشت کاملی از چیزی که قصد دست یافتن به آن را دارید بدست بیاورید. انجام دادن کارهایی برای آماده شدن بصورت پیشاپیش می تواند به شما در ایجاد زیرساختی نه فقط برای رقابت، بلکه برای کسب موفقیت حتمی کمک کند.

در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.

برندینگ احساسی: پارادایم جدید برای ارتباط دادن برندها با مردم
این یک کتاب فوق العاده است که به بازاریابان نشان می دهد – که فارغ از نوع محصول یا خدمتی که ارائه می کنند – چطور باید مصرف کننده به شدت بدبین را در سطحی کاملا احساسی با محصول درگیر کنند.
این کتاب مملوء از نمونه های عینی و عملی از مراجعین نویسنده کتاب است که به تحلیل تغییرات رفتاری و جمعیت شناختی در جوامع و کانال های توزیع خرده فروشی می پردازد.
سپس، کتاب به نشان دادن چگونگی کاربرد داشتن 5 حس انسان به عنوان ابزارهای قدرتمند بازاریابی جهت پاسخ دادن به روندهای امروزی می پردازد.

بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ
بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ یک کتابچه راهنمای جامع در رابطه با برند و برندینگ است. این کتاب حکایاتی را در رابطه با بزرگترین و موفق ترین برندها در دنیا برای شما عنوان می‌کند که از بین آنها می توان به برندهای رولکس، ولوو، استارباکس و هِینکِن اشاره کرد. این کتاب با یکی از چالش برانگیزترین مسائل و مشکلات بازاریابی امروز مقابله می کند و آن اینکه چگونه کسب و کار خود را در فضای اینترنت به یک برند تبدیل کنید. با مطالعه این کتاب شما نه تنها می آموزید که چگونه یک برند خلق کنید؛ بلکه چگونه پس از خلق، آن را برای سالیان متمادی زنده و سرحال نگاه دارید.

رها کردن ایده های ویروسی
رها کردن ایده های ویروسی ارزش و اهمیت ایده های جدید، تغییر و نوآوری را در دنیای محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی یا همان خدمات به رسمیت می شناسد. این کتاب همچنین به ارزش خلق نقل قول و به عبارتی بازاریابی ویروسی مثبت در مقابل رویکرد مستقیم و سنتی نسبت به بازاریابی برای دسترسی پیدا کردن به مردم از طریق تبلیغات مستمر و گران قیمت اذعان دارد. این کتاب ده ها مورد از موارد مطالعاتی را به شما معرفی می کند که همانند یک تخته پرش برای شعله ور کردن ایده های برندینگ شما کاربرد دارد.

بازاریابی تجربی
این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول می رود، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان یک ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد.
بازاریابی تجربی رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ می کند و پایه های آن را مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می دهد. این کتاب بخوبی نشان می دهد که مدیران چگونه می توانند تجربیات جامعی برای مشتریان خود از طریق برندهایی ایجاد کنند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد می کنند. این کتاب همچنین عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی ( که به موجب آن استراتژی اتخاذ شده بازاریابی و فروش یک محصول به عنوان یک برند نیست، بلکه به عنوان یک سبک زندگی برند شده است) و کمپین های هویت اجتماعی می شود ( که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وبسایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

ساختن برندهای قوی
ساختن برندهای قوی به شما نشان می دهد که چگونه از طریق ساخت هویت برند و خلق یک شخصیت برای برند و همچنین مدیریت یک سیستم برند با تکه تکه شدن بازارها کنار بیاییم. این کتاب همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با در نظر گرفتن مزایای احساس و خود بیانگری(ابراز و تصریح عقاید و خصوصیات خود) و نیز معرفی دیدگاه های برند به عنوان یک شخص، برند به عنوان یک سازمان و برند به عنوان نماد از چارچوب و قید و بندها خارج شویم.

همه چیز به ایده ها وابسته است
این کتاب ها همگی توسط معلمین خبره در این حوزه ها تالیف شده اند که خرد کسب شده خودشان از پس سال ها تجربه را در آنها انتقال داده اند. اما مسئله این است که این کتاب ها هیچ یک حرف آخر در این حوزه ها نیستند. بازاریابی و برندینگ ایستا و راکد نیستند و هر کمپین در رابطه با آنها برای موفقیت باید در درجه اول منحصر به فرد باشد. این کتاب ها همگی یک سکوی پرتاب خوب برای رساندن استراتژی شما به سطحی بالاتر هستند.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد


  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند


  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی