درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 17:56   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33666صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 1 خرداد 1397 - 16:28
پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و تحقیق شود. اگر این امر برای شما غافلگیر کننده به نظر می رسد، پس به نظر می رسد که هنوز اطلاعات کافی برای وارد شدن به این عرصه به شدت رقابتی ندارید. با این وجود، خلق چنین برندی شدنی و قابل اجرا است، اگر  که زمان کافی اختصاص داده و تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید و درک و برداشت کاملی از چیزی که قصد دست یافتن به آن را دارید بدست بیاورید. انجام دادن کارهایی برای آماده شدن بصورت پیشاپیش می تواند به شما در ایجاد زیرساختی نه فقط برای رقابت، بلکه برای کسب موفقیت حتمی کمک کند.

در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.

برندینگ احساسی: پارادایم جدید برای ارتباط دادن برندها با مردم
این یک کتاب فوق العاده است که به بازاریابان نشان می دهد – که فارغ از نوع محصول یا خدمتی که ارائه می کنند – چطور باید مصرف کننده به شدت بدبین را در سطحی کاملا احساسی با محصول درگیر کنند.
این کتاب مملوء از نمونه های عینی و عملی از مراجعین نویسنده کتاب است که به تحلیل تغییرات رفتاری و جمعیت شناختی در جوامع و کانال های توزیع خرده فروشی می پردازد.
سپس، کتاب به نشان دادن چگونگی کاربرد داشتن 5 حس انسان به عنوان ابزارهای قدرتمند بازاریابی جهت پاسخ دادن به روندهای امروزی می پردازد.

بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ
بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ یک کتابچه راهنمای جامع در رابطه با برند و برندینگ است. این کتاب حکایاتی را در رابطه با بزرگترین و موفق ترین برندها در دنیا برای شما عنوان می‌کند که از بین آنها می توان به برندهای رولکس، ولوو، استارباکس و هِینکِن اشاره کرد. این کتاب با یکی از چالش برانگیزترین مسائل و مشکلات بازاریابی امروز مقابله می کند و آن اینکه چگونه کسب و کار خود را در فضای اینترنت به یک برند تبدیل کنید. با مطالعه این کتاب شما نه تنها می آموزید که چگونه یک برند خلق کنید؛ بلکه چگونه پس از خلق، آن را برای سالیان متمادی زنده و سرحال نگاه دارید.

رها کردن ایده های ویروسی
رها کردن ایده های ویروسی ارزش و اهمیت ایده های جدید، تغییر و نوآوری را در دنیای محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی یا همان خدمات به رسمیت می شناسد. این کتاب همچنین به ارزش خلق نقل قول و به عبارتی بازاریابی ویروسی مثبت در مقابل رویکرد مستقیم و سنتی نسبت به بازاریابی برای دسترسی پیدا کردن به مردم از طریق تبلیغات مستمر و گران قیمت اذعان دارد. این کتاب ده ها مورد از موارد مطالعاتی را به شما معرفی می کند که همانند یک تخته پرش برای شعله ور کردن ایده های برندینگ شما کاربرد دارد.

بازاریابی تجربی
این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول می رود، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان یک ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد.
بازاریابی تجربی رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ می کند و پایه های آن را مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می دهد. این کتاب بخوبی نشان می دهد که مدیران چگونه می توانند تجربیات جامعی برای مشتریان خود از طریق برندهایی ایجاد کنند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد می کنند. این کتاب همچنین عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی ( که به موجب آن استراتژی اتخاذ شده بازاریابی و فروش یک محصول به عنوان یک برند نیست، بلکه به عنوان یک سبک زندگی برند شده است) و کمپین های هویت اجتماعی می شود ( که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وبسایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

ساختن برندهای قوی
ساختن برندهای قوی به شما نشان می دهد که چگونه از طریق ساخت هویت برند و خلق یک شخصیت برای برند و همچنین مدیریت یک سیستم برند با تکه تکه شدن بازارها کنار بیاییم. این کتاب همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با در نظر گرفتن مزایای احساس و خود بیانگری(ابراز و تصریح عقاید و خصوصیات خود) و نیز معرفی دیدگاه های برند به عنوان یک شخص، برند به عنوان یک سازمان و برند به عنوان نماد از چارچوب و قید و بندها خارج شویم.

همه چیز به ایده ها وابسته است
این کتاب ها همگی توسط معلمین خبره در این حوزه ها تالیف شده اند که خرد کسب شده خودشان از پس سال ها تجربه را در آنها انتقال داده اند. اما مسئله این است که این کتاب ها هیچ یک حرف آخر در این حوزه ها نیستند. بازاریابی و برندینگ ایستا و راکد نیستند و هر کمپین در رابطه با آنها برای موفقیت باید در درجه اول منحصر به فرد باشد. این کتاب ها همگی یک سکوی پرتاب خوب برای رساندن استراتژی شما به سطحی بالاتر هستند.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست