درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33658صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 خرداد 1397 - 12:30
دبیر شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شاهرود: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها
دبیر شورای روابط عمومیهای دستگاه‌های اجرایی شاهرود گفت: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است، البته معمولاً دامنه گسترش پیام‌های روابط عمومی محدودتر از رسانه‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای روابط عمومیهای دستگاه‌های اجرایی شاهرود گفت: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است، البته معمولاً دامنه گسترش پیام‌های روابط عمومی محدودتر از رسانه‌هاست.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بسیج ، عباس اعتماد در نشستی با حضور فرماندار، مسوولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها و خبرنگاران در محل فرمانداری ویژه شاهرود به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها خواست، در نشست‌ها و همایش‌ها از همه خبرنگاران دعوت کرده و آنان را گزینشی دعوت نکنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه خبرنگاران همیشه یک بازوی مهم دراطلاع رسانی هستند که باید از انتقادات سازنده آنان بهره برد، ادامه داد: روابط عمومی‌ها بخشی از بدنه دستگاه‌های اجرایی هستند که نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را بر عهده دارند و در این راه می‌توانند با همکاری خبرنگاران گام مهمی در زمینه اطلاع رسانی درست و صحیح بردارند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است، البته معمولاً دامنه گسترش پیام‌های روابط عمومی محدودتر از رسانه‌هاست.

عضو هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان بیان کرد: یکی از دلایلی که روابط عمومی و رسانه رابطه منطقی؛ کارآمد و تاثیرگذاری را ندارند شناخت نداشتن از کارایی رسانه است. گاهی برخی روابط عمومی‌ها خبرنگار را مزاحم می‌دانند و اعتقاددارند نباید به او اطلاعات شفاف داد وبرخی خبرنگاران نیز گاهی به نقش روابط عمومی‌ها اعتقادی ندارند.

اعتماد گفت: روابط عمومی‌ها با تعامل بیشتر با خبرنگاران وارایه عملکرد می‌توانند باعث امیدواری مردم شده وپیشرفت‌های انقلاب و نظام را برای مردم به خوبی روشن کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد