درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 22:01   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا
  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33643صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:26
انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.

انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملقبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،در دیدار کارکنان روابط عمومی‌های تبریز با امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام «محمدعلی آل‌هاشم» گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید از روسای ادارات و سازمان‌های خود، تعریف و تمجیدهای بی‌جا کنند. وی افزود: این قبیل روابط عمومی‌ها، مدیر خراب‌کن هستند. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از روابط عمومی ادارات خواست تا تفاوتی بین رسانه‌های چپ و راست قایل نشوند.

وی گفت: روابط عمومی باید به تمام روزنامه‌ها به یک چشم نگاه کند و تبعیض قایل نشود. این بخش از ادارات بایستی در تمام برنامه‌های خود از تمامی طیف‌ها دعوت کنند. نباید خوش‌ظاهری کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد. این خیانت به مدیران است. روسای ادارات و سازمان‌ها می‌بایست در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ها، و نیز مسئولان دفاتر ومنشی‌های خود، حساسیت و دقت داشته باشند.

وی افزود: مدیر خوب شخصی است که به دنبال رفع کمبودهای مردم باشد. مدیری که علاقه‌مند به شنیدن مشکلات نیست، خائن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران