درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 18:36   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33643صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:26
انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.

انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملقبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،در دیدار کارکنان روابط عمومی‌های تبریز با امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام «محمدعلی آل‌هاشم» گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید از روسای ادارات و سازمان‌های خود، تعریف و تمجیدهای بی‌جا کنند. وی افزود: این قبیل روابط عمومی‌ها، مدیر خراب‌کن هستند. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از روابط عمومی ادارات خواست تا تفاوتی بین رسانه‌های چپ و راست قایل نشوند.

وی گفت: روابط عمومی باید به تمام روزنامه‌ها به یک چشم نگاه کند و تبعیض قایل نشود. این بخش از ادارات بایستی در تمام برنامه‌های خود از تمامی طیف‌ها دعوت کنند. نباید خوش‌ظاهری کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد. این خیانت به مدیران است. روسای ادارات و سازمان‌ها می‌بایست در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ها، و نیز مسئولان دفاتر ومنشی‌های خود، حساسیت و دقت داشته باشند.

وی افزود: مدیر خوب شخصی است که به دنبال رفع کمبودهای مردم باشد. مدیری که علاقه‌مند به شنیدن مشکلات نیست، خائن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری