درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33642صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:25
در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌های ما آنچنان که باید دیده نمی‌شوند، بخشی را ما مدیران مقصریم، یا منابع کافی نیست و یا نیروی با کیفیت در اختیار روابط عمومی نیست.

وی با بیان اینکه دلیل دیده نشدن روابط عمومی‌ها به بحث محتوایی و معنوی بر می‌گردد، افزود: روابط عمومی‌ها حتما باید آنچه در جامعه وجود دارد را به مدیر انتقال دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید پژوهش‌محور باشند، خاطرنشان کرد: هر روز به تعداد افراد جامعه اخبار داریم و همچنین اخبار متضاد، با حجم زیادی از داده‌ها روبرو هستیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه خبرهای روابط عمومی‌ها خام است و برای مردم جذابیت ندارد، تصریح کرد: در بخش منابع مالی یا نیروی انسانی و مطالعات و پژوهش‌های لازم هم دچار مشکل هستیم.

وی افزود: روابط عمومی یک ضلع دولت است و اگر مردم رضایت‌مندی نسبت به دولت دارند به روابط عمومی بر می‌گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه داده‌های درست را در فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده کنیم، اضافه کرد: مردم تجزیه و تحلیل خاص خود را دارند اما وظیفه ما این است تا اخبار را درست تشریح کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد