درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33640صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 00:53
ما روابط عمومی ها!!
جواد گودرزی - به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هر کاری می کنیم هرجایی که رئییس یا وزیر بگوید می رویم، انواع و اقسام پروتکل های تشریفاتی و آداب و رسوم پرچم و لوگوتایپ و جایگاه وتشکیلات و ساختار و سازمان و... را می شناسیم، اما اگر هواپیمای حامل یک مدیر یا کارمند مامور، اوج نگیرد یا خوب فرود نیاید، این ماییم که مقصریم، ما روابط عمومی ها!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  چقدر آدم های عجیبی هستیم ما روابط عمومی ها، همیشه همه جا هستیم و باید باشیم امادربیشترمواقع کمترین نقش را در تصمیم گیریها و حتی تصمیم گیریها داریم ، ما روابط عمومی ها!

جشن برگزار می کنیم، صوت را هماهنگ می کنیم ، میکرفن را متناسب با سخنران تنظیم می کنیم، نویز باندهای مختلف را می گیریم، متن سخنرانی را می نویسیم، پاور پوینت را چند بار کنترل می کنیم، ویدئو پروژکتورها را تنظیم می کنیم و ... در نهایت اگر صوتی خراب شود، قد سخنران به میکرفن نرسد، کخ کخ صدا مخاطبان را آزار دهد این ماییم که خراب می شویم، ما روابط عمومی ها !

نمایشگاه می رویم، با دهها پیمانکارو طراح و چغال و بقال همسطح می شویم و خودمان را با هزار مدرک و تجربه ی آنچنانی زیر بلیط آنها می بریم تا سازمانمان کمتر هزینه کند، در نهایت رئیس و روسا و حتی کارکنان می آیند ، اگر از آنها خوب پذیرایی نشود، نمایشگاه که زیر سوال می رود هیچ ، این ماییم که سنگ روی یخ می شویم ، ما روابط عمومی ها!

زمان وقایع مهم که می شود مامن و مرجع همه می شویم و مجبوریم که اطلاعات خود را در اختیار همه قرار دهیم و در زمان بهره برداری از نتایج انتخابات ، آنی که از اطلاعات ما استقاده کرد، برنده شد و آنکه کماکان مجبور به جمع آوری اطلاعات شد ما بودیم، ما روابط عمومی ها!

اگر دستی بر دگمه فیلتری می رود ، این ماییم که باید دنبال راههای ارتباطی دیگر برویم چرا که اگر نرویم متهم می شویم که چرا هنوز از کانالها و شیوه های غیر قانونی! استفاده می کنید و جالب آنجاست که مجبوریم به هما نها که می گفتندچرا استفاده می کنید فیلتر شکن معرفی کنیم، و چقدر آدم های جالبی هستیم ، ما روابط عمومی ها!!

مطالب را جمع می کنیم، تدوین می کنیم، حروف چینی می کینم، صفحه بندی می کنیم، طراحی می کنیم، دوباره تایید دوستان را می گیریم، عکس دوستان را همراه مطالبشان چاپ می کنیم، اما تا ویرگولی از مطلبی ناخواسته حذف می شود، بایدفرایند چاپ دوباره تجدید شود و اگر نشود ما بیسوادهایی هستیم که کارمان را بلد نیستیم، ما روابط عمومی ها!

اگر تصمیمی کلان گرفته می شود دوباره می شویم مرجع ، مرجعی برای ارائه اطلاعات، اطلاعاتی که از هر منبعی گرفتیم درستش را ازنادرستش می ستانیم و بی کم و کاست و صادقانه در اختیار مشتریانمان! قرار می دهیم ، اما در زمان «درو» خود بی کلاه می مانیم ، ما روابط عمومی ها!

می نویسیم، می خوانیم، مجری می شویم، عکاس می شویم، خبر نگار می شویم، طراح می شویم، گرافیست می شویم ، می شنویم و منعکس می کنیم اما امان از آن لحظه ای که آمار گفته شده از طرف رییس یا سخنران منعکس شود و به مذاق یکی- شما بخوانید یکی از اعضای هیات مدیره مثلا- خوش نیاید، باز هم این ماییم که مورد شماتت قرار می گیریم ، ما روابط عمومی ها!

با خبرنگارها دوست می شویم، همراه می شویم، مطالبشان را می خوانیم، به آنها مطلب می دهیم تا در رسانه هایشان کار کنند، همراهشان می شویم تا مطلبی را به ما و سازمان ما نچسبانند، تا بحرانهای بالقوه به بالفعل تبدیل نشوند، اما اگر یک رسانه قارچی با مخاطب اندک مطلبی را به دروغ نوشت وتیتیر آن را برا آن مخاطب خاص پیامک کرد، ما باید سوال را پاسخ بدهیم ، ما روابط عمومی ها!

با همکارانمان دوست می شویم، به حرفشان گوش می هیم به رفاه آنها توجه می کینم، مدافع آنها هستیم پیش رئیسمان، برایشان جشن می گیریم، تکریمشان می کنیم، خانواده هایشان را دوست داریم، حواسمان به تاریخ تولد و ازدواج و ... شان هست ، اما اگر در یک برنامه صدای سازی ناکوک شود ما کارمان را بلد نیستیم،و باید جمع کنیم برویم، ما روابط عمومی ها!

برجام را می خوانیم، فرجامش را پیش بینی می کنیم، تلگرام را می بینیم، ازاینستا گرام و موبوگرام و توئیتر وصدا وسیما و تبلیغات محیطی وبیلبرد ورسانه های مجازی و غیر مجازی و تعاملی و تراکنشی و اجتماعی و هزار کوفت و زهر مار دیگری به عنوان ابزار استفاده می کنیم تا سازمانمان عقب نیفتد، اما اگر کامنتی از یک دوست راجواب ندهیم ما کارمان را بلد نیستیم، ما روابط عمومی ها!

پاور پوینت و وردو اکسل و فتو شاپ و ایندیزاین وتدوین و کلیپ و تیزر و آنونس و ووله و... را بلدمی شویم، تلاش هم می کنیم از هرکدام هم درجای خودش استفاده کنیم اما اگر یک پیام را در یک قالب سهوا در قالب دیگری اطلاع رسانی کردیم و یا مخاطبی نتوانست ازیکی از این قالب ها استفاده کند، این ماییم که باید سرمان زیر باشد، ما روابط عمومی ها!

به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هر کاری می کنیم هرجایی که رئییس یا وزیر بگوید می رویم، انواع و اقسام پروتکل های تشریفاتی و آداب و رسوم پرچم و لوگوتایپ و جایگاه وتشکیلات و ساختار و سازمان و... را می شناسیم، اما اگر هواپیمای حامل یک مدیر یا کارمند مامور، اوج نگیرد یا خوب فرود نیاید، این ماییم که مقصریم، ما روابط عمومی ها!

افکار عمومی را به هزار جور شناسایی و سنجش می کنیم، از روش های و تکنیک های مختلف تحقیقاتی مانند تحلیل محتوا وتحلیل گفتمان و آینده پژوهی و روشهای تحقیق کیفی و کمی و اثباتی و تفسیری و هرمنوتیک و... استفاده می کنیم تا میزان رضایت مخاطب را بسنجیم اما اگررضایت یکی از مخاطبان مطابق با انتظارش نباشد ماباید روشمان را عوض کنیم ، ما روابط عمومی ها!

برای همه شرح وظایف می نویسیم و ساختار و تشکیلات رامتناسب با زمان و مکان و نیروی انسانی برای ساماندهی آماده می کنیم بنا به اعتبار و تجربه و کارمان در همه جلسات هستیم، اما وقت تعدیل ساختارکه می شود این ماییم که باید تعدیل شویم و ساختارمان کوچک، ما روابط عمومی ها!

ما روابط عمومی ها خوبیم برای همه سازمانها خوبیم، سر به زیر،حرف گوش کن، مطیع و کاربلد، اما در مواقع حساس و ظریف هم خوب بلدیم چکار کنیم، ما روابط عمومی ها !!


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمدرضا در گاه پور
| 1397/3/1 - 10:50 |     0     0     |
درود بر شما...

حرف دل تمام مدیران و کارشناسان را زدید احسنت بر شما...


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد