درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33625صفحه نخست » یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 - 21:50
نقش آفرینی رسانه ها در توسعه اقتصادی
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات گفت: رسانه ها با ایجاد آرامش، امید و طمانینه در جامعه می توانند افق های روشن و جذاب تری در عرصه های مختلف اقتصادی برای مردم و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات گفت: رسانه ها با ایجاد آرامش، امید و طمانینه در جامعه می توانند افق های روشن و جذاب تری در عرصه های مختلف اقتصادی برای مردم و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

به گزارش شارا، امیر عبد الرضا سپنجی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز جهانی ارتباطات و رسانه افزود: ایجاد یک فضای شفاف و با ثبات در حوزه اقتصاد می تواند هم برای فعالان این عرصه و هم عموم مردم بسیار راهگشا باشد.

وی همچنین اظهارداشت: اقتصاد یک نیاز روزمره و به عنوان یک زیربنای حیات اجتماعی در جامعه قلمداد می شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات ضمن اشاره به موضوع روابط عمومی نیز گفت: این مجموعه نه رسانه مدیر سازمان و نه رسانه خود سازمان است.

وی در ادامه افزود: روابط عمومی یک نگاه مردمدارانه را باید هم برای مشتریان و هم برای کارکنان سازمان اجرایی کند.

عبد الرضا سپنجی تاکید کرد: ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب، اطلاع رسانی بهنگام و دقیق همه و همه از وظایف روابط عمومی است که می تواند در ایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی بسیار نقش آفرین باشد.

برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 6.30 به مدت 85 دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه و مهدی شیار» با هدف فراهم ساختن لحظات شاد و مفرح صبحگاهی توام با افزایش سطح آگاهی اقتصادی شنوندگان بر روی موج اف‌ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد