درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:31   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 - 21:48
روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند
استاندار گلستان با بیان این که کار رسانه و روابط عمومی تنها در حد تولید خبر نیست، اظهار کرد: حوزه روابط عمومی و رسانه نیز دارای ظرفیت های بالایی هستند.آنها می توانند بازوهای اصلی تجارت و موضوعات اقتصادی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار گلستان با بیان این که کار رسانه و روابط عمومی تنها در حد تولید خبر نیست، اظهار کرد: حوزه روابط عمومی و رسانه نیز دارای ظرفیت های بالایی هستند.آنها می توانند بازوهای اصلی تجارت و موضوعات اقتصادی باشند.

به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر سید مناف هاشمی ۲۹ اریبهشت ماه در هشتمین همایش و کارگاه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه 3 حوزه زنان، جوانان و رسانه و روابط عمومی دارای ظرفیت های زیادی است، اظهارکرد: این حوزه ها دارای ظرفیت های هستند که در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: جوانان در کل کشور مظلوم واقع شده اند و خیلی به آنان اعتماد نشده است. در حوزه بانوان نیز به رغم اینکه 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند اما نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به عزم استان در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان بر روی مباحث اقتصادی و حرکت به این سمت تأکید شده است، می توانیم از ظرفیت حوزه های مختلفی که برشمرده شد، استفاده کنیم و توفیقات خود را افزایش دهیم.

دکتر هاشمی گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها حلقه اتصال بین مردم و مسئولین بوده و موجب پیوست با مدیران می شوند.

وی با تأکید بر نقش رسانه ها در توسعه استان افزود: ما به تنهایی نمی توانیم در مسیر توسعه حرکت کنیم و توفیق داشته باشیم. روابط عمومی ها موتور محرک دستگاه های اجرایی هستند و باید به عنوان مراکز رسانه در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرند.

استاندار گلستان با بیان اینکه جامعه نیاز به امید و نشاط دارد، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه، جامعه نیاز به امید و نشاط دارد و روابط عمومی ها می توانند این نشاط عمومی را در جامعه ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه ها در تسهیل امر توسعه گفت: خبرنگاران در دنیا بسیاری از پروژه های لاینحل را حل کرده اند و رسانه ها هم نقش زیادی در توسعه داشته اند.

دکتر هاشمی، آموزش را نیاز اصلی رسانه و روابط عمومی ها برشمرد و افزود: ما معتقد به کار کردن در ادارات شیشه ای هستیم اما به اخبار صحیح و صادقانه هم تأکید داریم.

وی در ادامه با اشاره به نقدپذیری دولت اظهار کرد: دولت انتقاد پذیر است اما تخریب با انتقاد دارای تفاوت است و تخریب یکسره هم توسعه ایجاد نمی کند. کشتی انقلاب متعلق به جناح خاصی نیست و هرجا که احساس خطر کردیم؛ در منافع ملی نباید ساز تخریب بزنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه مطالبات در جامعه باید افزایش پیدا کند، به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند نقش مطالبه گری در برخی موضوعات کلان استان از جمله راه آهن، آشوراده و غیره داشته باشند. اگر رسانه ها در کنار روابط عمومی ها نقش مطالبه گری خود را داشته باشند، مدیران نیز حرکت خود را سریعتر و با شتاب بیشتری دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها و رسانه ها مسئولیت خطیری برعهده دارند، عنوان کرد: روابط عمومی جزو جاهایی است که مردان و زنان در کنار هم به خوبی فعالیت می کنند که نیروهای جوان و باانگیزه هستند.

دکتر سید مناف هاشمی، برجسته سازی چالش ها را از وظایف رسانه ها برشمرد و عنوان کرد: این کار موجب می شود دولت و مجلس نسبت به موضوعات استان توجه بیشتری کنند. برای نمونه آزادراه های استان بعد از 20 سال همچنان استاندارد نیست و حتی فاقد روشنایی هستند. رسانه ها می توانند در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای رسیدن استان به توسعه فعال شوند، گفت: در غیراینصورت اتفاق خاصی نخواهد افتاد. موضوعاتی همچون افزایش مراکز خرید گندم و سیلوها و راهکارهای کاهش تصادفات، زمینه سازی برای اجرای پروژه های بزرگ گردشگری و پررنگ کردن نقش بخش خصوصی از مسئولیت هایی است که برعهده روابط عمومی ها و رسانه ها قرار دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه با پول نفت، مالیات و منابع دولتی نمی توان به توسعه رسید، افزود: برخی ادارات و دستگاه های اجرایی خوب کار می کنند که باید فعالیت ها و اقدامات خود را به مردم عرضه کنند و اداراتی هم که خنثی هستند، باید رسانه ها آنها را به حرکت وادارند.

وی گفت: دلیل اینکه برخی مدیران به روابط عمومی اعتقاد ندارند برای اینست که شناخت درستی از این حوزه نداشته و یا از کمکی که روابط عمومی می تواند به مجموعه داشته باشد، مطلع نیستند.

لازم به ذکر است در این هماش,کارگاه آموزشی با حضور دکتر افخمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون موضوع مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد