درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33612صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 - 21:28
قباد ناصری : روابط عمومی تصویر گر موفقیت های یک سازمان است
به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با پرسنل اداره روابط عمومی این شرکت دیدار و از آنان تقدیر کرد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با پرسنل اداره روابط عمومی این شرکت دیدار و از آنان تقدیر کرد .

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان به درگاه باری تعالی اظهار داشت : روز روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا زحمات و تلاش های بخشی از سازمان دیده شود که دل در گروی تعالی سازمان و اقناع افکار عمومی دارند .

وی افزود : به عقیده بزرگان و صاحب نظران علوم اجتماعی روابط عمومی که بعنوان هنر هشتم از آن یاد می شود یک شغل پر استرس و پرچالش است که در شرکت های بهره بردار نفت و گاز همپا و همانند نیروهای عملیاتی در عرصه ها حضور موثر در جهت انعکاس زحمات و خدمات سازمان خود دارند .

مهندس ناصری با اشاره به کسب موفقیت این شرکت در 2 مقوله ی تولید فراتر از تعهدات و گذراندن سال بدون حادثه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : کسب این موفقیت ها نتیجه ی همدلی ، همسویی و همراهی تمامی پرسنل در همه ی واحدها اعم از عملیاتی و ستادی بوده که از سوی روابط عمومی بعنوان یک موفقیت و اقدام شاخص مورد توجه قرار گرفته و بخوبی در نشریات و فضای مجازی اطلاع رسانی شده است و در واقع روابط عمومی تصویرگر موفقیت های یک سازمان است .

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مخاطبین افزود : با توجه به نقش و جایگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ارائه خدمات عام المنفعه در 13 شهر و شهرستان لازم است زحمات و خدمات همکاران این مجموعه از سوی روابط عمومی با دقت و ظرافت مورد توجه قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های مکتوب و دیجتیال در جامعه منتشر و به آگاه سازی اذهان اقدام شود .

روابط عمومی ها آیینه انعکاس عملکرد نهادها و سازمان هاست/بعضی ها تلاش می کنند چوب لای کارشهرداری بگذارند

به مناسبت  روز روابط عمومی شهردار آستانه اشرفیه در جمع اعضای روابط عمومی شهرداری این شهر گفت: روابط عمومی ها آیینه انعکاس عملکرد نهادها و سازمان هاست

به گزارش جلال شرق ، دکتر عبدالرضا سلیمانی اظهار کرد : در عصر ارتباطات وگستره فضاهای مجازی ، رسانه ها باعث سرعت بخشیدن به انعکاس اخبار و رویدادها و آگاهی دادن به مردم هستند و از آن جایی که در آمد ها و هزینه های شهرداری از طریق شهروندان تامین می شود بر عهده روابط عمویم است که اطلاع رسانی های لازم را از عملکرد شهرداری داشته باشد.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی شهرداری باید فعالتر از گذشته عمل کند و انتظار آن است که نسبت به گذشته پویا تر و به روزتر باشد افزود : اطلاع رسانی از اجرای پروژه ها و عملیات مختلف شهرداری باید از سوی روابط عمومی انعکاس یایبد تا مردم و شهروندان درجریان اقدمات شهرداری در یک خیابان یا کوچه و… قرار گیرند.

سلیمانی خاطر نشان کرد : اجرای پروژه های شهرداری همیشه با داشتن پول میسر نیست بلکه مردم خود شاهد اجرای کارها و عمرانی در سطح شهر باشند به شهرداری در پرداخت عوارض و نوسازی و سایر بخش ها کمک خواهند کرد .

وی با اشاره به بهسازی خیابان فردوسی که اجرای پروژه درخواست دیرینه اهالی خیابان بوده است بیان کرد : اگر چه اجرای هر کاری موافق و مخالفانی دارد ولی بعضی ها تلاش می کنند چوب لای کارشهرداری و اقدامات آن بگذارند و شیرینی و حلاوت کارهای عمرانی را برای مردم و خدمت گذاران آنها در شورا و شهرداری به تلخی تبدیل کنند.

سلیمانی به کارهای انجام شده طی دوره شورای پنجم اشاره کرد و گفت: بعضی از آقایان ادعا می کنند که شهرداری آستانه اشرفیه طی ۸ ماه گذشته هیچ اقدامی نکرده است بهتر است این دسته از عزیزان با رعایت انصاف آنچه که خودشان ادعا می کنند به پروژه های میدان حسندوخت تا پیام نور ، پل تا پل ، جسیدان به کماچال ، آسفالت بسیاری از معابر و کوچه و خیابان و… را ببینند و واقعیت ها را انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه ما ادعا نمی کنیم که نقصی نداریم ولی همه تلا ش خود را به کار می بندیم تا شهروندان از عملکرد شهرداری که با مصوب شورا انجام می گیرد راضی باشند از روابط عمومی شهرداری خواست به دور از مسایل سیاسی نسبت به اطلاع رسانی درست عمل کنند و برای تنویر افکار عمومی به خدمات خود در مناسبت های مختلف عمل کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد