شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب تهیه و منتشر شده است.
این سالنامه در حدود 400 صفحه یک روزشمار واقعی از روابط عمومی و اوضاع آن در ایران به شمار می رود.
هدف اصلی از تهیه این اثر، ارائه اطلاعات تاریخی و مدیریتی، رویدادها و اطلاعات و مطالب کاربردی مورد نیاز متخصصان حوزه روابط عمومی در یک مجموعه بوده است.
محتوای سالنامه
«چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در این حوزه وسیع می باشد.
همچنین در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها اتفاق افتاده اشاره می شود.
اگر به دنبال متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور و نزدیک، همایش ها و جشنواره ها و به طور کلی اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی در 70 سال اخیر هستید باید «در تاریخ» جستجو کنید.
برخی محتوای دیگر سالنامه بشرح زیر است:
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهمترین اندیشه های روابط عمومی
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
این سالنامه که در طی هشت سال گذشته برای اهالی هنرهشتم به عنوان یک دایرة المعارف روابط عمومی شناخته شده، دارای محتوای ارزشمندی است.
در چنین شرایطی مدیران، کارشناسان و سایر علاقمندان از این طریق می توانند روند تاریخی روابط عمومی ایران و بعضا جهان را طی دست کم هفت دهه اخیر ارزیابی نمایند.
سالنامه دارای طرفداران زیادی است و تهیه آن به همه فعالان عرصه روابط عمومی به عنوان "کتاب همراه" توصیه می شود.
مرکز پخش:
09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)
لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=6911
لینک خرید کتاب:
http://kpri.ir/?p=3373
|