درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:32   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33581صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 10:53
روابط عمومی ها بیشتر از قبل برای توسعه‌ گیلان گام بردارند
استاندار گیلان از روابط عمومی ها و فعالان این عرصه خواست با خلاقیت‌های نوآورانه، بیش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گیلان سرفراز گام بردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار گیلان از روابط عمومی ها و فعالان این عرصه خواست با خلاقیت‌های نوآورانه، بیش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گیلان سرفراز گام بردارند.

در پیام مصطفی سالاری که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در عصر ارتباطات، ایجاد تحولات شگرف در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط را تنگاتنگ‌ نموده است؛ در این مسیر مردم با استفاده از فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر می توانند نقش نظارتی خود نسبت به حاکمیت و دولت را تقویت نمایند و روابط عمومی‌ها به عنوان پیشگام و پیشاهنگ ارتباطات مردم و سازمان های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید بستر و زمینه‌ تحقق این امر را فراهم و به مسئولان منعکس نمایند.

در ادامه این پیام گفته شده: بی تردید استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها موجب افزایش سطح آگاهی جامعه از عملکرد‌ها و نحوه‌ خدمات رسانی شده و نقش آنان در توسعه‌ ملی را پررنگ‌تر و امید به آینده با افقی بهتر و شکوفاتر را ترسیم می نماید.

سالاری در خاتمه اضافه کرده است: اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه بیش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گیلان سرفراز گام بردارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز