درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33577صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 01:28
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری برگزار شد
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد

در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در زمینه چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری به سخنرنی پرداخت.
یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه شهرداری است و شهرداریها بایستی بیشتر از سایر نهادها و سازمانهای دولتی، مردمداری را در سازمان خود اجرایی سازند.

وی گفت: مردمداری واژه پارسی روابط عمومی و یک عمل اخلاقی است یعنی بایستی هوای مردم را داشته باشید.
استاد و نویسنده روابط عمومی کشور ضمن تبیین مدلی برای روابط عمومی شهرداری؛ اظهار داشت: مردمداری یعنی انسان ارزشمند تر از درآمد و اساسا مردمداری موضوعی فهمیدنی است.

یحیایی ایله ای در ارتباط با ویژگیهای روابط عمومی های مردمدار گفت: روابط عمومی های مردمدار؛ به سئوالات مردم پاسخ می دهند؛ مردم را راهنمایی می‌کنند نه سخنرانی؛ درباره سازمان و خدمات سازمان به مردم اطلاعات می‌دهند؛ منظم هستند و به وعده ها عمل می کنند و صدای مردم هستند و منافع مردم را اولویت کاری خودشان می دانند.

همچنین در این سمینار مهندس یاسر رضازاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری های استان مازندران و مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداریهای استان مازندران برنامه ریزی و اجرای جشنواره روابط عمومی های برتر و دوره های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این سمینار که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای مازندران برنامه ریزی و اجرا شد؛ مهندس تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، مهندس اسدی شهردار نور و دکتر شادمان فرماندار نور نیز حضور داشتند و درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در زمینه خدمت به مردم سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد