درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:27   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33577صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 01:28
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری برگزار شد
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد

در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در زمینه چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری به سخنرنی پرداخت.
یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه شهرداری است و شهرداریها بایستی بیشتر از سایر نهادها و سازمانهای دولتی، مردمداری را در سازمان خود اجرایی سازند.

وی گفت: مردمداری واژه پارسی روابط عمومی و یک عمل اخلاقی است یعنی بایستی هوای مردم را داشته باشید.
استاد و نویسنده روابط عمومی کشور ضمن تبیین مدلی برای روابط عمومی شهرداری؛ اظهار داشت: مردمداری یعنی انسان ارزشمند تر از درآمد و اساسا مردمداری موضوعی فهمیدنی است.

یحیایی ایله ای در ارتباط با ویژگیهای روابط عمومی های مردمدار گفت: روابط عمومی های مردمدار؛ به سئوالات مردم پاسخ می دهند؛ مردم را راهنمایی می‌کنند نه سخنرانی؛ درباره سازمان و خدمات سازمان به مردم اطلاعات می‌دهند؛ منظم هستند و به وعده ها عمل می کنند و صدای مردم هستند و منافع مردم را اولویت کاری خودشان می دانند.

همچنین در این سمینار مهندس یاسر رضازاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری های استان مازندران و مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداریهای استان مازندران برنامه ریزی و اجرای جشنواره روابط عمومی های برتر و دوره های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این سمینار که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای مازندران برنامه ریزی و اجرا شد؛ مهندس تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، مهندس اسدی شهردار نور و دکتر شادمان فرماندار نور نیز حضور داشتند و درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در زمینه خدمت به مردم سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز