درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 مرداد 1397 - 22:13   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

ضیاالدین دری هم درگذشت

  ضیاالدین دری هم درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


ادامه ادامه مطلب سه

اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد

  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود
  انتخاب «خلیلی» به عنوان عضو هیئت رئیسه روابط عمومی های هرمزگان
  با حکم حکیمی پور «پیام فیض» مسئول روابط عمومی حزب اراده ملّت شد
  چگونگی رابطه خبرنگار با روابط عمومی در لایحه نظام صنفی و قانون مطبوعات
  متن کامل لایحه سازمان نظام رسانه ای
  49 امین شماره "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد
  همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /8/ تحقق فرهنگ دیجیتالی در بانک ملّی ایران
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
  روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33577صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 01:28
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری برگزار شد
سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد

در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در زمینه چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری به سخنرنی پرداخت.
یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه شهرداری است و شهرداریها بایستی بیشتر از سایر نهادها و سازمانهای دولتی، مردمداری را در سازمان خود اجرایی سازند.

وی گفت: مردمداری واژه پارسی روابط عمومی و یک عمل اخلاقی است یعنی بایستی هوای مردم را داشته باشید.
استاد و نویسنده روابط عمومی کشور ضمن تبیین مدلی برای روابط عمومی شهرداری؛ اظهار داشت: مردمداری یعنی انسان ارزشمند تر از درآمد و اساسا مردمداری موضوعی فهمیدنی است.

یحیایی ایله ای در ارتباط با ویژگیهای روابط عمومی های مردمدار گفت: روابط عمومی های مردمدار؛ به سئوالات مردم پاسخ می دهند؛ مردم را راهنمایی می‌کنند نه سخنرانی؛ درباره سازمان و خدمات سازمان به مردم اطلاعات می‌دهند؛ منظم هستند و به وعده ها عمل می کنند و صدای مردم هستند و منافع مردم را اولویت کاری خودشان می دانند.

همچنین در این سمینار مهندس یاسر رضازاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری های استان مازندران و مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداریهای استان مازندران برنامه ریزی و اجرای جشنواره روابط عمومی های برتر و دوره های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این سمینار که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای مازندران برنامه ریزی و اجرا شد؛ مهندس تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، مهندس اسدی شهردار نور و دکتر شادمان فرماندار نور نیز حضور داشتند و درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در زمینه خدمت به مردم سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!


  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت


  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت


  سرگذشت شگفت انگیز جوان معلول ایرانی و دانشجوی ممتاز رشته روابط عمومی


  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


  بچه‌ها تحت تاثیر ربات‌ها قرار می‌گیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران