درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 11:36   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد
  مدیر عامل آبفای یزد: روابط عمومی شغل نیست بلکه یک رسالت است
  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای
  محتوا یعنی اینکه روابط عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد!
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33576صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 00:40
فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی هاست که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی همه ساله برگزار می گردد.
  

- شاخص های سنجش و ارزیابی آثار جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
- کاربرگ ارسال آثار
- کاربرگ کارشناس برتر انتشارات
- بسته پیشنهادی حمایت از جشنواره

- معرفی نه کتاب برای استانداردهای روابط عمومی

- فرم ثبت نام چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

 

اشاره
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی هاست که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی همه ساله برگزار می گردد. این انجمن با استعانت از پروردگار عالمیان و به پشتوانه همیاری و همدلی صاحب نظران و متخصصان و با حمایت و همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد تا برای سیزدهمین بار، جشنواره ملی انتشارات را در تیر ماه سال 1397 برگزار نماید.

اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
- توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی
- فرهنگ سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات
- تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها
- ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه
- فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی

 

 برنامه های جشنواره
الف: بخش رقابتی
ب: بخش آموزشی
1- کارگاههای آموزشی
2- همایش تخصصی تولید محتوا
ج: نمایشگاه محدود جشنواره انتشارات
د: تهیه و انتشار کتاب استانداردهای نشر در روابط عمومی
ه. انتشار ویژه نامه جشنواره


موضوعات جشنواره
1) ادبیات
1-1- مستندسازی: "گردآوری، تدوین، پردازش، تصحیح، بروز رسانی و نگهداری داده ها و اطلاعات (مانند مستندسازی فرایندها، تجارب، پروژه ها، سوابق، رویدادها، عملکرد سازمان و...)
1-2-  داستانسرایی: توصیفی دقیق از موفقیت یک مدیر یا شخص (بیوگرافی)، سازمان یا شرکت، و ... از طریق مشاهده عینی (مانند داستان های سازمانی، داستان های موفقیت، داستان های خبری و ...)

2) برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات موسسه به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می گردد.

3) انتشارات اصلی
3-1- کتاب
3-2- نشریه داخلی
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: (1) سرمقاله، (2) مقاله، (3) گزارش، (4) خبر، (5) صفحه خوانندگان، (6) مصاحبه و (7) صفحه آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.


توجه: روابط عمومی ها باید آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی و به عنوان "نشریه برتر" مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.


3-3- بروشور
3-4- ویژه نامه
3-5- محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه (ایده پردازی)

4) هنرهای تجسمی
4-1- پوستر
4-2- اینفوگرافی
4-3- عکس
4-4- کاریکاتور

ابعاد آثار: حداقل اندازه ضلع بزرگتر آثار 20 سانتی متر و حداکثر 150 سانتی متر است. علاوه بر نسخه کاغذی، فایل لوح فشرده آن نیز باید فرستاده شود.

5) رسانه های دیداری و شنیداری
5-1- فیلم های مستند
5-2- تیزر
5-3- کلیپ
5-4- انیمیشن
5-5- موشن گرافیک
5-6- برنامه های ویدیوئی کوتاه

6) رسانه های دیجیتالی
6-1- وبسایت
6-2- مولتی مدیا
6-3- برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی
6-4- رسانه های اجتماعی (تلگرام (از جمله ربات تلگرامی)، ...)

6-5- پایگاه خبری الکترونیک

7) تبلیغات

7-1- تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی
7-2- هدایای انتشاراتی (اشانتیون)

8) تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی

9) کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.


10) نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.

جوایز
نفرات برگزیده هر بخش: تندیس زرین/ دیپلم افتخار /
تقدیر از نفرات دوم و سوم: لوح سپاس /


شرایط شرکت در جشنواره
1. جشنواره در دو بخش ملی و استانی برگزار شده و همه روابط عمومی ها در بخشهای دولتی و خصوصی می توانند در آن شرکت نمایند.
2. شرکت کنندگان می توانند آثار خود را که از دی ماه 1395 به بعد تولید کرده اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
3. ضروری است در همه بخشهای جشنواره به همراه اصل اثر و نسخه های کاغذی آن، فایل لوح فشرده (به تفکیک هر بخش یا زیربخش یک سی دی یا دی وی دی) آن نیز فرستاده شوند.
4. هر شرکت کننده می تواند حداکثر برای هر رشته و بخش دو اثر ارسال کند.
5. روابط عمومی ها باید آثارشان را در بخشهای اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. فهرست تفکیکی آثار و بخشهای دهگانه جشنواره (همراه با تعیین زیرمحورهای آن) باید دقیقا در "نامه ارسال آثار و فرم های ثبت نام" ذکر شود؛ در غیر این صورت مطلقاً پذیرفته نمی شود. در واقع آثار ارایه شده باید دارای فرم ثبت نام، عنوان بندی و فهرست شرکت در بخشهای مختلف جشنواره و همچنین فیش هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
6. مسئولیت اصالت آثار به عهده شرکت کنندگان است. در صورت نقض آن، ارسال کننده مسئول بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه جشنواره نخواهد بود.
7. استفاده از آثار ارسالی جهت انتشار و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای انجمن متخصصان روابط عمومی مجاز است.
8. در صورت عدم رعایت مقررات جشنواره، آثار ارسالی از فرایند ارزیابی حذف می شود.
9. تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات جشنواره است.
10. تصمیم گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.


نحوه ارسال آثار
ارسال آثار به نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران- شیراز جنوبی- نبش همت غرب به شرق (پایین همت) - کوچه یاس شرقی - پلاک4- واحد5.

دبیرخانه جشنواره
تلفن های تماس: 88617576-88617577
پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی