درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:26   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 22:55
روحیات بانوان با عرصه روابط عمومی سازگاری دارد
ارتباطات تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف نقش مهمی در راستای موفقیت سازمان‌ها و ادارات دارد، امروزه شاهد توسعه و گسترش حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که روابط عمومیها نقش کلیدی در این موضوع دارند. افزایش آگاهی، ارتقای علم و دانش، گسترش ارتباطات، برنامه‌ریزی هدفمند ...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارتباطات تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف نقش مهمی در راستای موفقیت سازمان‌ها و ادارات دارد، امروزه شاهد توسعه و گسترش حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که روابط عمومیها نقش کلیدی در این موضوع دارند. افزایش آگاهی، ارتقای علم و دانش، گسترش ارتباطات، برنامه‌ریزی هدفمند ...

به گزارش شارا؛ ارتباطات تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف نقش مهمی در راستای موفقیت سازمان‌ها و ادارات دارد، امروزه شاهد توسعه و گسترش حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که روابط‌عمومی‌ها نقش کلیدی در این موضوع دارند.

افزایش آگاهی، ارتقای علم و دانش، گسترش ارتباطات، برنامه‌ریزی هدفمند و… ازجمله مواردی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی است، روز پاسداشت از تلاشگران این حوزه که نقش مهمی در شفاف‌سازی، تعامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، اطلاع‌رسانی دقیق و انعکاس صحیح رخدادهای سازمان در عرصه‌های مختلف دارند.

تعهد، دلسوزی، توانایی و تخصص از ویژگی‌های کارکنان روابط عمومی‌ها است که بدون آن قادر به انجام وظایف خود نخواهند بود.

تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها یکی از وظایف آنان است، رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند در راستای اهداف سازمان کمک خوبی برای اطلاع‌رسانی به روابط عمومی‌ها داشته باشند.

پویایی جامعه درگرو فعالیت کارکنان روابط عمومی‌ها و رسانه است و در صورت عدم فعالیت خوب آنان با مشکل مواجه خواهیم شد.

امروزه روابط عمومی‌ها در دنیای وسیع ارتباطات حقیقی و همچنین ارتباطات مجازی که از طریق شبکه‌های اجتماعی ایجادشده است وظیفه سنگینی به دوش دارند، آنان باید به‌صورت زیرکانه و هوشمندانه فعالیت‌های تأثیرگذاری برای هدایت صحیح افکار عمومی انجام دهند.

خوشبختانه شاهد فعالیت بانوان در عرصه‌ی روابط عمومی‌ها هستیم که با توجه به روحیات و نظرات آنان در راستای پیشبرد اهداف سازمان درخشش آن‌ها در این زمینه تحسین‌برانگیز است.

بانوان در روابط عمومی‌ها می‌توانند طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی‌های بسیار راهبردی داشته باشند، زنان با توجه به روحیات روان‌شناختی که دارند در جایگاه روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها نقش‌آفرینی خوبی خواهند داشت.

مهارت بانوان در مطالعات و عرصه روابط عمومی با توجه به دانش و تخصص آنان می‌تواند در این حوزه نویدبخش باشد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد