درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 01:18   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش
  قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم
  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد
  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 22:53
روابط عمومی در حوزه علمیه، نیازمند بازنگری علمی است
حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.

به گزارش شارا به نقل از قم نیوز حجت الاسلام حامد عبدالهی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ورود به میهمانی الهی و گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: امیدوارم در این ماه پربرکت، قدم‌ها و قلم‌ها روزیِ نور و روشنایی دل را نوش جان کنند و صفای خدمت را گوارای وجود باشد.

وی با بیان این که روابط عمومی، یک اتاق و چند میز و کارمند نیست، تصریح کرد: روابط عمومی، یک پدیده است! پدیده‌ای که همه کارکنان یک سازمان در آفرینش آن سهم دارند. روابط عمومی، تجربه و هنری است که با سرانگشت اندیشمندان، به دانشی جهانی تبدیل شده است.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: اگر ارتباطات را پایه روابط عمومی بدانیم و تبلیغات و تشریفات را نمای آن؛ روح روابط عمومی، «اخلاق» است. البته پیدا است که اخلاق اسلامی با آن افق آسمانی‌، بسیار گسترده‌تر و سودمندتر از اخلاق کاربردی غربی و انسانی، راهگشای کار و ضامن پیروزی است. همان گونه که قرآن کریم، رمز «یدخلون فی دین الله افواجا» را در رأفت و مهربانی قلب شریف رحمة للعالمین پیامبر خدا دانسته است.

روابط عمومی پیشانی یک سازمان است
وی با بیان این که روابط عمومی، پیشانی یک سازمان است و نشان‌گر خدمت کارکنان به جامعه هدف، افزود: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا شما و زبان گویای یک مجموعه است و این نکته را باید تک تک اعضای یک سازمان، بپذیرند.

روابط عمومی مجیزگوی مدیران نیست
حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی مجیزگوی مدیران نیست! پُلی است برای دریافت نقدها و نظرها؛ روابط عمومی مدافع چشم و گوش بسته سازمان هم نیست، اما وظیفه دارد خدمتگزاری همکاران خالص و بی‌ادعا را چنان به جامعه هدف، نشان دهد که رضایت قلبی و دعای خیر آن‌ها را درپی داشته باشد.

وی بیان کرد: ما با هم کار می‌کنیم و با هم لبخند می‌زنیم! شدنی نیست که بخشی از سازمان با حرارت و خشکی و اَخم به کار خود مشغول باشد و روابط عمومی لبخند ساختگی و تشریفاتی بزند! قرار نیست روابط عمومی در کار دیگر بخش‌ها دخالت کند اما روشن است واژه‌هایی که کارپردازان یک مجموعه می‌نویسند تا حسی که روی چهره آنان نقش بسته است، سازنده و پردازنده پدیده روابط عمومی است.

روابط عمومی حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است
سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: بی‌تعارف بگویم روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.

وی ادامه داد: من موافق نیستم که حوزه علمیه را با روش‌های غربی و مبانی انحرافی اداره کنیم اما باید بپذیریم روابط عمومی دیگر تنها تجربه و هنر نیست، یک دانش است که باید با مبانی اسلامی به‌ویژه با مبحث اخلاق اسلامی و الهی همساز شود و اگر لازم است در جایی بازنویسی و نو اندیشی صورت بگیرد.

با دور هم نشستن‌ها و خوش‌وبش‌های دوستانه نمی‌توان انتظار تحول داشت
حجت الاسلام عبدالهی با بیان این که به نظرم تنها با دور هم نشستن‌ها و خوش‌وبش‌های دوستانه نمی‌توان انتظار تحول داشت گفت: روابط عمومی‌های حوزوی باید کاملاً روشمند به سوی علمی شدن حرکت کنند و کتابخانه تخصصی روابط عمومی، مقالات علمی و کارگاه‌های متناسب با شأن حوزه و علمیت آن را برگزار کنند تا نیروی متخصص تربیت شود.

وی ابراز داشت: از دروس تخصصی حوزه که نمی‌توان انتظار تربیت مدیر روابط عمومی داشت. این محتوای علمی را باید تهیه و تولید کنیم و بعد خودمان پیشگام آموزش و پرورش نیرو باشیم تا نسل بعدی، دانشمند و خبره این کار شوند.

نترسیم از این که طلاب جوان حرفه‌ای‌تر از ما شوند
سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: نترسیم از این که طلاب جوان حرفه‌ای‌تر از ما شوند، این سرمایه حوزه است که مسئولیت رشد آن با ماست البته به سهم خودمان نه بیشتر. همانطور که در دیگر بخش‌ها نیز باید مدیر تربیت شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  فرایند خلاقیت درمدیریت


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد