درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:03   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 22:53
روابط عمومی در حوزه علمیه، نیازمند بازنگری علمی است
حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.

به گزارش شارا به نقل از قم نیوز حجت الاسلام حامد عبدالهی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ورود به میهمانی الهی و گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: امیدوارم در این ماه پربرکت، قدم‌ها و قلم‌ها روزیِ نور و روشنایی دل را نوش جان کنند و صفای خدمت را گوارای وجود باشد.

وی با بیان این که روابط عمومی، یک اتاق و چند میز و کارمند نیست، تصریح کرد: روابط عمومی، یک پدیده است! پدیده‌ای که همه کارکنان یک سازمان در آفرینش آن سهم دارند. روابط عمومی، تجربه و هنری است که با سرانگشت اندیشمندان، به دانشی جهانی تبدیل شده است.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: اگر ارتباطات را پایه روابط عمومی بدانیم و تبلیغات و تشریفات را نمای آن؛ روح روابط عمومی، «اخلاق» است. البته پیدا است که اخلاق اسلامی با آن افق آسمانی‌، بسیار گسترده‌تر و سودمندتر از اخلاق کاربردی غربی و انسانی، راهگشای کار و ضامن پیروزی است. همان گونه که قرآن کریم، رمز «یدخلون فی دین الله افواجا» را در رأفت و مهربانی قلب شریف رحمة للعالمین پیامبر خدا دانسته است.

روابط عمومی پیشانی یک سازمان است
وی با بیان این که روابط عمومی، پیشانی یک سازمان است و نشان‌گر خدمت کارکنان به جامعه هدف، افزود: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا شما و زبان گویای یک مجموعه است و این نکته را باید تک تک اعضای یک سازمان، بپذیرند.

روابط عمومی مجیزگوی مدیران نیست
حجت الاسلام عبدالهی گفت: روابط عمومی مجیزگوی مدیران نیست! پُلی است برای دریافت نقدها و نظرها؛ روابط عمومی مدافع چشم و گوش بسته سازمان هم نیست، اما وظیفه دارد خدمتگزاری همکاران خالص و بی‌ادعا را چنان به جامعه هدف، نشان دهد که رضایت قلبی و دعای خیر آن‌ها را درپی داشته باشد.

وی بیان کرد: ما با هم کار می‌کنیم و با هم لبخند می‌زنیم! شدنی نیست که بخشی از سازمان با حرارت و خشکی و اَخم به کار خود مشغول باشد و روابط عمومی لبخند ساختگی و تشریفاتی بزند! قرار نیست روابط عمومی در کار دیگر بخش‌ها دخالت کند اما روشن است واژه‌هایی که کارپردازان یک مجموعه می‌نویسند تا حسی که روی چهره آنان نقش بسته است، سازنده و پردازنده پدیده روابط عمومی است.

روابط عمومی حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است
سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: بی‌تعارف بگویم روابط عمومی در حوزه‌های علمیه نیازمند بازنگری علمی است. ما باید جایگاه علمی روابط عمومی را بالا ببریم و این نیازمند مطالعه و مشاوره با اهل فن است.

وی ادامه داد: من موافق نیستم که حوزه علمیه را با روش‌های غربی و مبانی انحرافی اداره کنیم اما باید بپذیریم روابط عمومی دیگر تنها تجربه و هنر نیست، یک دانش است که باید با مبانی اسلامی به‌ویژه با مبحث اخلاق اسلامی و الهی همساز شود و اگر لازم است در جایی بازنویسی و نو اندیشی صورت بگیرد.

با دور هم نشستن‌ها و خوش‌وبش‌های دوستانه نمی‌توان انتظار تحول داشت
حجت الاسلام عبدالهی با بیان این که به نظرم تنها با دور هم نشستن‌ها و خوش‌وبش‌های دوستانه نمی‌توان انتظار تحول داشت گفت: روابط عمومی‌های حوزوی باید کاملاً روشمند به سوی علمی شدن حرکت کنند و کتابخانه تخصصی روابط عمومی، مقالات علمی و کارگاه‌های متناسب با شأن حوزه و علمیت آن را برگزار کنند تا نیروی متخصص تربیت شود.

وی ابراز داشت: از دروس تخصصی حوزه که نمی‌توان انتظار تربیت مدیر روابط عمومی داشت. این محتوای علمی را باید تهیه و تولید کنیم و بعد خودمان پیشگام آموزش و پرورش نیرو باشیم تا نسل بعدی، دانشمند و خبره این کار شوند.

نترسیم از این که طلاب جوان حرفه‌ای‌تر از ما شوند
سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: نترسیم از این که طلاب جوان حرفه‌ای‌تر از ما شوند، این سرمایه حوزه است که مسئولیت رشد آن با ماست البته به سهم خودمان نه بیشتر. همانطور که در دیگر بخش‌ها نیز باید مدیر تربیت شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز