درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 19:12
شهرداری لاهیجان آماده میزبانی همایش روابط عمومی های گیلان است
شهردار لاهیجان از آمادگی برای میزبانی همایش روابط عمومی شهرداری ها و دستگاهای اجرایی استان گیلان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شهردار لاهیجان از آمادگی برای میزبانی همایش روابط عمومی شهرداری ها و دستگاهای اجرایی استان گیلان خبر داد.

مسعود کاظمی به مناسبت ۲۷اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور در جمع رئیس و کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان افزود:روز روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از دست اندرکاران این حرفه مهم می باشد ،این روز را به مدیران و کارکنان روابط عمومی های گیلان تبریک عرض می نمایم.

ویاضافه کرد:شهرداری لاهیجان آماده است باهمکاری و مشارکت استانداری گیلان میزبان روابط عمومی ها باشد تا از تلاش های زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تجلیل شود.

وی گفت:مردم با اهداف،سیاست گذاری و خدمت رسانی شهرداری و مجموعه هایی که در حال فعالیت هستند به وسیله روابط عمومی آگاه می شوند.

کاظمی با بیان اینکه روابط عمومی یک حرفه و کار دشوار می باشد، افزود: روابط عمومی ها از بازوان اجرایی و مهم هر سازمان هستند که از تولد تا فوت با شهروندان در فعالیت هستند و به صورت ۲۴ساعته حضور دارند و برای من این روز آنقدر اهمیت داشت که برای تبریک به حضور شما برسم.

شهردار لاهیجان گفت:تلاش می کنم از هر روزی برای بالا بردن شأن دوایر خود استفاده کنم و هرکدام از شما شهردار و مدیر هستید.

کاظمی افزود:بیان عملکرد شهرداری و ارتباط و جلب رضایت مردم با توجه به شرایط شهرداری و‌ وسعت و پهنای این شهر واستان به جهت انتقال داده ها واطلاعات به روز در سطح استان و کشور، بستگی به نوع مدیریت مجموعه روابط عمومی دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم پرسنل شهرداری لاهیجان توانمند هستند و باید توان مندی آنها شناخته شود، افزود: انتظار دارم تلاش های آموزشی برای شهروندان در زمینه مباحث فرهنگ شهروندی و همچنین آموزش پرسنل بیشتر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه امور بین الملل و ارتباطات برنامه ریزی کند، اضافه کرد: مجموعه ای موفق است که در دل مردم بتواند ارتباط برقرار کند و روابط عمومی ها باید در انتقال اطلاعات همیشه به روز باشند و مردم را در جریان عملکردها و فعالیت ها قرار دهند.

کاظمی با اشاره با اینکه امروز عصر استفاده از فضای مجازی است،گفت: فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که برای موفقیت بیشتر باید از آن استفاده کرد.
وی گفت: کار روابط عمومی ارتباط بوده و در دنیا هم بحث ارتباط مهم است، هر چقدر ارتباط قوی تر باشد جایگاه شهرداری محکم تر خواهد بود.

رضا نصرتی عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک روز روابط عمومی گفت:در شهرداری جایگاه روابط عمومی در کنار شهردار است و شهردار و یک مجموعه را روابط عمومی آن مجموعه نشان میدهد.

وی افزود : لاهیجان یکی از شهرهای برجسته گیلان می باشد و باید در همه زمینه ها برند باشد.

شاهین جهانگیر بلورچیان، رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان نیز در این دیدار گفت: این نخستین بار است که یک شهرداری در روز روابط عمومی شخصاًبه محل کار پرسنل روابط عمومی می رود تا این روز را به آنها تبریک بگوید.

وی افزود: کارکنان اداره ارتباطات شهرداری لاهیجان با توجه به پیشینه موفق روابط عمومی شهرداری همواره تلاش می کنند با مردم ارتباط نزدیک داشته باشد و به عنوان یک روابط عمومی پویا ، خلاق و مطرح به صورت شبانه روز فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با رفع کاستی ها برای بهبود شرایط و نشان دادن عملکرد بهتر شهرداری لاهیجان در سطح استان و کشور بدرخشیم و با بیان عملکرد همه واحدهای شهرداری برای جلب رضایت شهروندان گام برداریم.

جهانگیر بلورچیان گفت: جای دارد از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر از مجموعه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان قدردانی نمایم.
کاظمی شهردار لاهیجان و نصرتی عضو شورای اسلامی شهر در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان تقدیر کردند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد