درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 21:32   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟

  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


ادامه ادامه مطلب دو

پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا

  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد

  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
  انتشارات کارگزار روابط عمومی
  پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد
  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد
  گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور
  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33544صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 00:14
ارتباطات شرط اول تحقق‌پذیری جریان بازآفرینی شهری
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تبیین برنامه‌های بازآفرینی شهری گفت: برای اصلاح ساختار و افزایش تحقق‌پذیری برنامه بازآفرینی شهری، روابط عمومی‌ها نقش مهم و موثری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تبیین برنامه‌های بازآفرینی شهری گفت: برای اصلاح ساختار و افزایش تحقق‌پذیری برنامه بازآفرینی شهری، روابط عمومی‌ها نقش مهم و موثری دارند.

به گزارش جهان اقتصاد، هوشنگ عشایری در جمع روسای روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، با تاکید بر اینکه جریان برنامه بازآفرینی شهری به جریان اطلاع‌رسانی و ارتباطات، وابسته است و با کمک ارتباطات است که جریان بازآفرینی شهری می‌تواند محقق شود، گفت: در حوزه شهرسازی برنامه اصلی دولت تدبیر و امید، جریان بازآفرینی شهری است و به جز این برنامه، برنامه جامع دیگری در فضای شهری نداریم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری افزود: ما در حدود ۱۳۳۴ محله در طول برنامه پنج ساله ششم داریم که بالغ بر ۶۶ هزار هکتار است و باید بازآفرینی شوند. همچنین در این محلات در حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت شهری ساکن اند که متاسفانه دچار بدمسکنی هستند و باید با بازآفرینی این محلات، احیا شوند.

عشایری تاکید کرد: برنامه بازآفرینی شهری در ۹ بند و بعد، تدوین شد که ۳ بعد آن شامل کاربری، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن، ارتقا و بهسازی خدمات روبنایی و ارتقای خدمات زیربنایی است. همچنین ۶ بند دگیر آن نیز در راستای توان افزایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان درون محلات تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه، بر ظرفیت سازی، شبکه سازی، ابزارسازی، نهادسازی، نهادینه سازی و در نهایت پایش و ارزیابی تاکید شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: زمانیکه محله را تعریف می‌کنیم در واقع می‌گوییم که محله، سازمان اجتماعی است که فرهنگ خاص خود، ویژگی‌ها و مشخصات خود را نیز دارد که در تمامی مراحل توسعه شهری باید این مشخصات را مدنظر قرار داد. به واقع نمی‌توان یک طرح را برای دو محله با ویژگی متفاوت اقلیمی و فرهنگی و اجتماعی اجرا کرد.

عشایری با تاکید مجدد بر اینکه محلات سازمان‌های اجتماعی هستند، اعلام کرد: زمانیکه رویکرد برنامه و محوریت برنامه به سمت مشارکت اجتماعی می‌رود یعنی برجسته‌کردن نقش کنشگران در آن و توجه به آنها و در اینجاست که حوزه ارتباطات و روابط عمومی جایگاه خود را بروز می‌دهد.

وی ادامه داد: افزایش نقش مردم در بازافرینی شهری مزیتی است که به تقویت مشارکت عمومی می انجامد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای اصلاح ساختار و افزایش تحقق‌پذیری برنامه بازآفرینی شهری، روابط‌عمومی‌ها نقش مهم و موثری دارند. به همین دلیل نخستین مرکزی را که در شرکت عمران و بهسازی پیشین و شرکت بازآفرینی فعلی ایجاد کردم مرکز مطالعات کاربردی و ارتباطات بود.

وی همچنین گفت: شرط اول تحقق‌پذیری جریان بازآفرینی شهری، ارتباطات است.

عشایری ادامه داد: در دل برنامه های بازآفرینی شهری، طرح امید را هم داریم که بر مبنای آن اراضی دولتی واقع در محلات هدف بازآفرینی در اختیار طرح قرار می گیرد و در این مورد دستور رئیس جمهوری نیز وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین توانستیم سود تسهیلات را در بافت های فرسوده از ۸ به ۶ درصد کاهش دهیم و هفته گذشته بانک مرکزی خواسته وزارت راه و شهرسازی را در اینباره تصویب کرد و به مجلس ارایه کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه بازآفرینی شهری علاوه بر مشارکت مردمی ایجاد مطالبه عامه مردم ساکن محلات هدف بازآفرینی شهری است.

عشایری تاکید کرد: مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور، سرمایه اجتماعی اجرای برنامه های بازآفرینی شهری هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟


  شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها


  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ


  اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد


  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی