درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:06   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33535صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:38
روابط عمومی چی ها؛ برند سازمانی، شفافیت و پاسخگویی
معصومه ملک؛ کارشناس ارتباطات و امور رسانه - بیست و هفتم ادیبهشت ماه ، روزی که مربوط به آینه و ویترین وزارتخانه ها و سازمانها و.. تعلق دارد و بعنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام گرفته است .
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و هفتم ادیبهشت ماه ، روزی که مربوط به آینه و ویترین وزارتخانه ها و سازمانها و.. تعلق دارد و بعنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام گرفته است .

فعالان عرصه روابط عمومی همیشه پای کار بوده و اثر بخشی خاص خودشان راایفا کرده و دیده بان خوبی برای سازمانها هستند ،آنها هر روز ویترین سازمانی راگرد گیری کرده و دکورهای زیبایی را برای مخاطبین فراهم می کنند وپل ارتباطی بین مردم و مدیرانرا ایجاد کرده و چون سکان دار ،جریان مبادله پیام را می چرخانند و تلاش می کنند تا نقش واسطه واثرگذاری در درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط سازند. بله قربان گویی و دستور بگیری در روابط عمومی امروزی معنایی نداشته و آنچه که مهم است نقش مشاوره به بالاترین مقام ارشد سازمانی است.

گاهی نگاه سنتی برخی مدیران ارشد سازمانی سبب بی مهری و کم توجهی به روابط عمومی چی ها شده و کمرنگ دیده می شوند واین خستگی را در جان آنان باقی گذاشته و بتدریج سبب بی انگیزه بودن آنان می شود .

در دنیای امروزی،که شبکه های مختلف اطلاع رسانی رقیب هم هستند، نگاه به آگاهی بخشی و رسانه، بسیار متفاوت تر از گذشته می باشد و ما دیگر با یک و دو رسانه روبرو نیستیم بلکه هزاران رسانه نقش اطلاع رسانی را بر عهده دارند و تاثیر فراوانی بر روی مخاطبان خود می گذارند ؛ مخاطبان جامعه امروزی تشنه اطلاعات هستند که اگر روابط عمومی ها خوراک اطلاعاتی مورد نیاز آنها را تولید نکنند به سراغ منابع دیگر خواهند رفت ، لیکن قوی کردن روابط عمومی ها با مسلح شدن به علوم نوین ارتباطی روز در زمینهای مختلف روزنامه نگاری ، مدیریت رسانه ، رسانه شنا سی ، جامعه شناسی و روابط عمومی در پیشبرد اهداف روابط عمومی تاثیر گذار است .

روابط عمومی، به منزله پیشانی سازمانی باید مردم را در جریان عملکردهای سازمان قرار داده و اطلا ع رسانی دقیق در زمینه فعالیت های سازمان به مردم اعلا م نماید و پاسخگو باشد .این پاسخگویی مستلزم این است که ازروند تصمیم گیری ها و مصوبات آگاه بوده و در مرکز چرخه اطلا ع سازمان قرار داشته تا بتواند اطلا ع رسانی صحیح ، سریع و دقیق به مردم انجام دهد.

پاسخگویی شفاف و مجاب کردن مردم خوشنامی برند سازمانی را در بر دارد و گاه این پاسخگویی و اثر بخشی مستلزم پژوهش در روابط عمومی است که امروزه بعنوان یک حلقه مفقوده در روابط عمومی ها است .رویداد بدون اندیشه و پژوهش ، معنا دار نبوده و رضایت مندی را در مخاطب کاهش می دهد. تا پژوهش نباشد اثر بخشی نیست ، روابط عمومی ها بایستی برای زیبا سازی ویترین خود آگاهانه اقدام به پژوهش کنند و مخاطبین خود را از جنبه های جامعه شناسی و روانشناسی شناخته و ضمانت اجرایی و درجه هوشمندی سازمان خود را بالا ببرند .

یک تلاش هوشمندانه و برنامه ریزی شده نقش تعاملی سازمانها را بالا برده و تفاهم و همسویی با مخاطبین را تفهیم می کند .

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی فعالان این عرصه مبارک باد .
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز