درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:24   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33527صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:18
روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند
معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات با حضور در روابط عمومی این وزارتخانه، از تلاش های کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

وی در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی در سطح وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه انجام شده است، افزود: روابط عمومی زبان گویا و بلیغ این اقدامات و فعالیت ها است.

راسخ تصریح کرد: بسیاری از اقدامات و موضوعات اگر به درستی مستند سازی و اطلاع رسانی نشود، شاید آن اثرگذاری را در جامعه نداشته باشد و اطلاع رسانی مناسب وظیفه مهمی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شایستگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه در بسیاری از امور نقش ایفا می کند، افزود: به همین علت باید در این حوزه نگاه حرفه ای وجود داشته باشد و در غیر این صورت امکان موفقیت نداریم و این نگاه حرفه ای در روابط عمومی وجود داشته است.

معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه موضوع اقتصاد دیجیتال و اشتغالزایی از اولویت های این وزارتخانه است، به کارکنان روابط عمومی توصیه کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود تا بتوانیم گام های مثبت و موثری در این حوزه برداریم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز