درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 مرداد 1397 - 10:40   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

ضیاالدین دری هم درگذشت

  ضیاالدین دری هم درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


ادامه ادامه مطلب سه

اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد

  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
  روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
  بادمجان ضد سرطان است و وزن را کاهش می‌دهد
  عزت الله انتظامی (1397-1303)
  برگزاری کارگاه آموزشی شورای نگهبان ویژه خبرنگاران
  ضیاالدین دری هم درگذشت
  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت
  فن‌ بیان چیست؟
  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33524صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:15
تشریح راهبردهای استراتژیک مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی راهبردهای استراتژیک مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی در سال ۹۷ را تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی راهبردهای استراتژیک مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی در سال ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش شارا همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، شامگاه گذشته در شرکت راه‌آهن و با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، مدیرعامل راه‌آهن، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی راهبردهای استراتژیک مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۷ را تشریح کرد.

سید قاسم بی‌نیاز این راهبردها را به شرح زیر مطرح کرد:

1- ارتباط با انجمن‌ها به‌طور مستمر و معنادار در ابعاد تخصصی و اجتماعی

2- فعال کردن شورای عالی روابط عمومی‌های استانی با محوریت تغییر اقلیم و پیوست رسانه‌های پروژه‌های قابل افتتاح

3. حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با منشاء داخلی (آی‌گپ، گپ، سروش و غیره)

4. توجه جدی به سازماندهی تولید محتوا در روابط عمومی (تولید محتوا بر اساس نظم و هدف تعیین شده و عمل بر اساس برنامه راهبردی و گروه مخاطبان

5. برگزاری جلسات و نشست‌های مشورتی با دبیران سرویس اقتصادی رسانه‌ها و برخی خبرنگاران در موضوعات تعریف شده و مشخص بدون پوشش خبری به‌منظور انتقال حساسیت‌ها و موضوعات موردنظر وزارتخانه

6. برنامه‌ریزی بازدید مدیران از رسانه‌ها و توجه به موضوع رسانه‌های تخصصی حوزه راه و شهرسازی

7. سازماندهی اطلاعات کامل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استانی و توجه جدی به شبکه‌سازی در استان‌ها برای انتقال موضوعات اجتماعی و تخصصی راه و شهرسازی به ویژه موضوعات بافت‌های ناکارآمد در تردد جاده‌ای

8. لزوم توجه جدی به تعریف شاخص‌های جدید ارزیابی روابط‌عمومی‌ها و انجام این مهم در دو بازه زمانی یکساله (۱۳۹۶) شش‌ماهه اول (۱۳۹۷) و توجه جدی به موضوع سیاست‌ها و راهبردهای نوین اطلاع‌رسانی در جشنواره روابط عمومی‌ها

9. تنظیم شفاف و هدفمند شرح وظایف افراد و فرآیندهای اداری با هدف جلوگیری از انجام وظایف موازی، فرآیندهای مستهلک کننده، امکان ارزیابی عملکرد و توجه جدی به دیگر شاخص‌های ارزیابی

10. برقراری ارتباط دو طرف با شهروندان با فعال سازی و استفاده کامل از سایت شهراه (ارتباط شهروندی) با انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح استان

11. توجه جدی به اینفوگرافی، موشن گرافی و عکس نوشته در انتقال پیام‌های وزارت راه و شهرسازی

12. توجه جدی به ایجاد گروه تحلیلگران و گزارش گران و یادداشت‌نویسان حوزه راه و شهرسازی و تشکیل جلسات منظم سازماندهی شده برای هدایت و راهبری این افراد

بی‌نیاز در ادامه سخنان خود محورهای تخصصی ارزیابی علمکرد روابط‌عمومی‌ها را نیز تبیین کرد و گفت: ارزیابی فعالیت‌ها فرآیندی است که از طریق آن، برنامه‌ها، اهداف و ماموریت‌های یک سازمان مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. در ارزیابی، امکان بررسی کمی و کیفی آثار و نتایج عملکردها فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: به‌طور کلی در ارزیابی بازخورد تصمیمات و خروجی فعالیت‌ها مشخص می‌شود تا در نهایت بتوان آینده‌ای بهتر از گذشته، پیش‌رو داشت

به گفته این مقام مسئول، با توجه به تنوع فعالیت روابط عمومی‌ها، شاخص‌هایی که تحقق اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌ها را پایش می‌کند بسیار مهم است.

بی‌نیاز تصریح کرد: نظارت و ارزیابی این امکان را فراهم می‌کند تا با اصلاح روش، بهره‌گیری از تجارب گذشته و اتخاذ شیوه‌های جدید، زمینه بهبود، کارآمدی و ارتقای عملکرد سیستم فراهم شود.

وی همچنین گفت: با این رویکرد، لازم است ساز و کارهایی در نظر گرفته شود تا با استفاده از شاخص‌هایی، توانمندی، عملکرد و برنامه‌های روابط‌عمومی موردارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی به پیوست شاخص‌های ارزیابی روابط عمومی‌ها را به‌منظور دستیابی به دو هدفِ تحلیل کمی و کیفی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و روش‌های انجام امور ارتباطی و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی‌ها و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت آن در بازه زمانی سال ۱۳۹۶ و شش‌ماهه اول ساز ۱۳۹۷ به روسای ادارات کل روابط عمومی استان‌ها ارائه کرد و خواستار تکمیل فرم‌ها پیوست و ارسال فرم‌های مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۶ تا پایان خرداد سال جاری و فرم‌های مربوط به شش‌ماهه سال ۱۳۹۷ تا پایان مهر امسال شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!


  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


  "انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی بانک مرکزی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت


  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت


  سرگذشت شگفت انگیز جوان معلول ایرانی و دانشجوی ممتاز رشته روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران