درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:38   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:09
روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولان هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا سید دانیال محبی روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی هاست زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها تلاش کنند با دوستی و مدیریت مسائل و مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه ای می توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا کنند.

جواد سالارزهی اظهار داشت: انتظار می رود روابط عمومی ها همگام با رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت های سیستان و بلوچستان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه ها و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و ظرفیت های این استان فراهم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نبض و آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی است.

محمدعلی فرازمند از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه مربوطه است.

وی بیان کرد: روابط عمومی ارتباط دهنده مردم و مسئولان هستند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز