درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33507صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد
در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدجلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد به بحث در خصوص روابط عمومی بحران پرداخت و با اشاره به اسنکه حادثه پلاسکو 200 ساعت طول کشید اظهار داشت: در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.

ملکی افزود: در چند حادثه اخیر که هر حادثه اش برای پیر شدن یک انسان کافی است ، نقش روابط عمومی بحران بسیار مهم بود . حوادثی که هر یک برای خود یک دانشگاه بود و مواردی که در هیچ دانشگاهی آموخته نشده بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد اظهار کرد: صحنه پلاسکو و واکنش های احساسی مردم و حادثه ساختمان وزارت نیرو و واکنش های منطقی مردم نیاز به روابط عمومی بحران با هوش بالا و رفتارهای مورد نیاز خود را لازم داشت. مردم در پلاسکو پیگیر احوال اتش نشانان بودند و آن را مشاهده می کردند و در ساختمان وزارت نیرو طبقه منفی 4 قابل دیدن نبود و با توجه به اینکه 3 بار هشدار ریزش ساختمان را نیز دریافت کرد و باید روابط عمومی به نحوی آن طبقه و وضعیت آن را برای مردم تشریح و اطلاع رسانی می کرد که اینگونه نیز شد و یکی از استید آتش نشانی آلمان در ایمیلی برای من ارسال کرده بود که چنان اخبار و گزارشات طبقه منفی 4 را اراده کردید که گویی من در طبقه منفی 4 بودم .

وی در پایان اظهار داشت: تجربیات یک روابط عمومی بحران می تواند راهگشای او در حوادث بعدی باشد و چه خوب است اگر یک روابط عمومی دچار بحران شد ، روابط عمومی های دیگر با تلفن به او روحیه و پشت گرمی داده و بگویند در کنار او برای گذر از بحران هستند که تاثیر بسیار بالایی در پیشبرد کارها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد