درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 21:32   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟

  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


ادامه ادامه مطلب دو

پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا

  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد

  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
  انتشارات کارگزار روابط عمومی
  پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد
  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد
  گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور
  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33507صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد
در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدجلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد به بحث در خصوص روابط عمومی بحران پرداخت و با اشاره به اسنکه حادثه پلاسکو 200 ساعت طول کشید اظهار داشت: در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.

ملکی افزود: در چند حادثه اخیر که هر حادثه اش برای پیر شدن یک انسان کافی است ، نقش روابط عمومی بحران بسیار مهم بود . حوادثی که هر یک برای خود یک دانشگاه بود و مواردی که در هیچ دانشگاهی آموخته نشده بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد اظهار کرد: صحنه پلاسکو و واکنش های احساسی مردم و حادثه ساختمان وزارت نیرو و واکنش های منطقی مردم نیاز به روابط عمومی بحران با هوش بالا و رفتارهای مورد نیاز خود را لازم داشت. مردم در پلاسکو پیگیر احوال اتش نشانان بودند و آن را مشاهده می کردند و در ساختمان وزارت نیرو طبقه منفی 4 قابل دیدن نبود و با توجه به اینکه 3 بار هشدار ریزش ساختمان را نیز دریافت کرد و باید روابط عمومی به نحوی آن طبقه و وضعیت آن را برای مردم تشریح و اطلاع رسانی می کرد که اینگونه نیز شد و یکی از استید آتش نشانی آلمان در ایمیلی برای من ارسال کرده بود که چنان اخبار و گزارشات طبقه منفی 4 را اراده کردید که گویی من در طبقه منفی 4 بودم .

وی در پایان اظهار داشت: تجربیات یک روابط عمومی بحران می تواند راهگشای او در حوادث بعدی باشد و چه خوب است اگر یک روابط عمومی دچار بحران شد ، روابط عمومی های دیگر با تلفن به او روحیه و پشت گرمی داده و بگویند در کنار او برای گذر از بحران هستند که تاثیر بسیار بالایی در پیشبرد کارها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟


  شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها


  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ


  اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد


  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی