درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 - 08:24   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در بوشهر برگزار شد
  کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی روابط عمومی‌ها در شهرستان بم برگزار شد
  ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه
  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  چطور بر ترس قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده غلبه کنیم؟
  نشست اندیشه ورز روابط عمومی های اوقاف کشور برگزار شد
  شیوه‌نامه دور سوم رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها منتشر شد
  دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت برگزار می شود
  دومین جشنواره بورس و رسانه برگزار شد
  بزرگداشت حسن توفیق و ۵۰ سال طنز مطبوعاتی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33507صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد
در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدجلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد به بحث در خصوص روابط عمومی بحران پرداخت و با اشاره به اسنکه حادثه پلاسکو 200 ساعت طول کشید اظهار داشت: در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.

ملکی افزود: در چند حادثه اخیر که هر حادثه اش برای پیر شدن یک انسان کافی است ، نقش روابط عمومی بحران بسیار مهم بود . حوادثی که هر یک برای خود یک دانشگاه بود و مواردی که در هیچ دانشگاهی آموخته نشده بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد اظهار کرد: صحنه پلاسکو و واکنش های احساسی مردم و حادثه ساختمان وزارت نیرو و واکنش های منطقی مردم نیاز به روابط عمومی بحران با هوش بالا و رفتارهای مورد نیاز خود را لازم داشت. مردم در پلاسکو پیگیر احوال اتش نشانان بودند و آن را مشاهده می کردند و در ساختمان وزارت نیرو طبقه منفی 4 قابل دیدن نبود و با توجه به اینکه 3 بار هشدار ریزش ساختمان را نیز دریافت کرد و باید روابط عمومی به نحوی آن طبقه و وضعیت آن را برای مردم تشریح و اطلاع رسانی می کرد که اینگونه نیز شد و یکی از استید آتش نشانی آلمان در ایمیلی برای من ارسال کرده بود که چنان اخبار و گزارشات طبقه منفی 4 را اراده کردید که گویی من در طبقه منفی 4 بودم .

وی در پایان اظهار داشت: تجربیات یک روابط عمومی بحران می تواند راهگشای او در حوادث بعدی باشد و چه خوب است اگر یک روابط عمومی دچار بحران شد ، روابط عمومی های دیگر با تلفن به او روحیه و پشت گرمی داده و بگویند در کنار او برای گذر از بحران هستند که تاثیر بسیار بالایی در پیشبرد کارها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون


  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی


  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران