درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:01   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33507صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد
در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدجلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد به بحث در خصوص روابط عمومی بحران پرداخت و با اشاره به اسنکه حادثه پلاسکو 200 ساعت طول کشید اظهار داشت: در بحران پلاسکو یکی از موارد مهمی که در زمینه روابط عمومی در نظر بود این بود که بعنوان روابط عمومی سازمان آتش نشانی خود را نبازیم و در مقابل دوربین رفتاری حرفه ای داشت.

ملکی افزود: در چند حادثه اخیر که هر حادثه اش برای پیر شدن یک انسان کافی است ، نقش روابط عمومی بحران بسیار مهم بود . حوادثی که هر یک برای خود یک دانشگاه بود و مواردی که در هیچ دانشگاهی آموخته نشده بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بحران باید از یک هوش بالایی برخوردار باشد اظهار کرد: صحنه پلاسکو و واکنش های احساسی مردم و حادثه ساختمان وزارت نیرو و واکنش های منطقی مردم نیاز به روابط عمومی بحران با هوش بالا و رفتارهای مورد نیاز خود را لازم داشت. مردم در پلاسکو پیگیر احوال اتش نشانان بودند و آن را مشاهده می کردند و در ساختمان وزارت نیرو طبقه منفی 4 قابل دیدن نبود و با توجه به اینکه 3 بار هشدار ریزش ساختمان را نیز دریافت کرد و باید روابط عمومی به نحوی آن طبقه و وضعیت آن را برای مردم تشریح و اطلاع رسانی می کرد که اینگونه نیز شد و یکی از استید آتش نشانی آلمان در ایمیلی برای من ارسال کرده بود که چنان اخبار و گزارشات طبقه منفی 4 را اراده کردید که گویی من در طبقه منفی 4 بودم .

وی در پایان اظهار داشت: تجربیات یک روابط عمومی بحران می تواند راهگشای او در حوادث بعدی باشد و چه خوب است اگر یک روابط عمومی دچار بحران شد ، روابط عمومی های دیگر با تلفن به او روحیه و پشت گرمی داده و بگویند در کنار او برای گذر از بحران هستند که تاثیر بسیار بالایی در پیشبرد کارها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز