درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 مرداد 1397 - 10:40   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

ضیاالدین دری هم درگذشت

  ضیاالدین دری هم درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


ادامه ادامه مطلب سه

اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد

  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
  روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
  بادمجان ضد سرطان است و وزن را کاهش می‌دهد
  عزت الله انتظامی (1397-1303)
  برگزاری کارگاه آموزشی شورای نگهبان ویژه خبرنگاران
  ضیاالدین دری هم درگذشت
  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت
  فن‌ بیان چیست؟
  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33505صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:48
مدیر عامل روزنامه ایران: روابط عمومی ها به اثرسنجی برای مخاطب گزینش گرا توجه کنند
مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران با بیان اینکه مخاطب امروز گزینش گرا بوده و از میان انبوه اطلاعات رسیده اطلاعات خاص خود را جذب می کند،گفت: تولید انبوه اطلاعات به معنای اثر گذاری نیست بلکه روابط عمومی ها باید به کارهای اثرسنجی توجه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران با بیان اینکه مخاطب امروز گزینش گرا بوده و از میان انبوه اطلاعات رسیده اطلاعات خاص خود را جذب می کند،گفت: تولید انبوه اطلاعات به معنای اثر گذاری نیست بلکه روابط عمومی ها باید به کارهای اثرسنجی توجه کنند.

به گزارش شارا، محمد تقی روغنی ها در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران گفت:رو ابط عمومی ها در واقع قلب یک سازمان بوده و وظیفه و مسوولیت آنها ارایه اطلاعات و داده ها و درعین حال پخته کردن و آنالیز داده هاست لذا ارایه منطقی اطلاعات به مخاطبان متناسب با نیازها، از نتایج این مهم به شمار می آید.

به گفته مدیرعامل موسسه ایران،امروز اطلاعات خام دیگر کار آمدی لازم و کافی را نداشته و باید این اطلاعات تولیدی به صورت پخته شده در اختیار مخاطب هوشمند و گزینش گرای امروز قرار گیرد.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه مدیریت سازمانها باید پذیرای داده های تازه ای که از سوی روابط عمومی ها به آنها ارائه می شود باشند،گفت: شاید یکی از چالش ها همین است که مدیریت سازمانه تا چه میزان در برابر آنچه که روابط عمومی تولید و ارایه می کند برخورد مثبت و پذیرایی دارد.

به گفته وی، برخی مواقع مدیران مجموعه ها یا نقش روابط عمومی ها را نپذیرفتند یا از نقش آنها بی اطلاع هستند در نتیجه انتظارشان از روابط عمومی تنها یک دستگاه تبلیغاتی است که به بیان توانمندی ها و عملکرد مدیر بپردازد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با ابراز تاسف از اینکه با وجود رشد ارتباطات، فناوری اطلاعات و دانش اطلاع رسانی،نگاه به روابط عمومی همچنان نگاه سنتی است که با مقتضیات امروز سازگار نیست گفت : انتقال اخبار همراه با اطلاعات تحلیلی متناسب با نیاز مخاطب و ارایه آن به بدنه سازمان و مدیریت آن از جمله وظایف روابط عمومی است تا مدیران در جریان آخرین اخبار روز قرار گیرند.

این فعال رسانه ای با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید زمینه پذیرش اطلاعات را در بدنه و مدیریت سازمان فراهم کنند، گفت: طبیعی است که در این مسیر استفاده از روشهای نوین از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که این روزها شاهد گسترش و نفوذ آن هستیم ،نقش بسیار موثری را دارند.

روغنی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید به این سمت حرکت کردند که سایت خود را داشته باشند و در شبکه های اجتماعی نیز فعال باشند، البته یکی از مشکلات این است که این حضور همراه با دور اندیشی و راهبرد روشن نیست بلکه تنها جنبه های نمایشی و نمادین دارد.

وی با بیان اینکه این شرایط برای مخاطبان با انبوه اطلاعات جذاب نیست،گفت: با این وضعیت نه تنها با مخاطب ارتباط خوبی برقرار نمی شود بلکه زمینه ارتباط روابط عمومی ها را با رسانه ها کاهش می دهد.

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران روابط عمومی ها، مدیران مسوول رسانه ها و اساتید علوم ارتباطات در هتل ارم تهران توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!


  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


  "انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی بانک مرکزی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت


  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت


  سرگذشت شگفت انگیز جوان معلول ایرانی و دانشجوی ممتاز رشته روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران