درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 01:16   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش
  قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم
  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد
  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33503صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:42
زمان عبور از «روابط عمومی حضوری» است
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید «سعید رضا عاملی» عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی های ایران، تاکید کرد: روابط عمومی ها نباید بوق و بلندگوی تبلیغاتی سازمان ها و دستگاه های تابعه باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ظهور و بروز فناوری های ارتباطاتی نوین شرایطی را مهیا ساخته که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه ای به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

سعید رضا عاملی تصریح کرد روابط عمومی دریافت موضوعات متعدد است و خلاقیت باید این مشکل را که درهر عرصه روابط عمومی رخ می دهد کشف کند.
وی اضافه کرد: خلاقیت همچنین باید ظرفیت بهتری را در روابط عمومی ایجاد کند تا بتوانیم یک راه حلی را ارائه کنیم که شادابی و نشاط بیشتری را برای اعضا ایجاد کند که یک راه حل آن تسهیل روابط است.

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و دومین همایش ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران روابط عمومی ها، مدیران مسوول رسانه ها و اساتید علوم ارتباطات در هتل ارم تهران توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  فرایند خلاقیت درمدیریت


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد