درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:53   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33469صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:00
نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد
نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل کارگره حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی بر لزوم پرهیز از شعارزدگی و انجام اقدامات عملی در این زمینه تاکید کرد.

محمد سلطانی‌فر حمایت از تولید داخلی را یکی از محورهای 24گانه اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید در بسته حمایتی معاونت مطبوعاتی برشمرد و اظهار کرد: رسانه‌هایی که به صورت عملی به موضوع حمایت از کالای ایرانی وارد شوند به طور ویژه مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می گیرند.
وی همچنین بر ضرورت اتخاذ رویکرد ایجابی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های این کارگروه تاکید و خاطرنشان کرد: باید با نگاه ایجابی به این حوزه وارد شد و امکانات بیشتر به کسانی اعطا شود که از کالای ایرانی حمایت می‌کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به عزم راسخ دولت برای عملیاتی شدن شعار سال 97 در ابعاد مختلف، از آمادگی مسؤولان ارشد و دستگاه‌های مختلف دولتی برای حمایت از طرح‌های مختلف مرتبط با موضوع حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

محمد حیدری، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست نحوه حمایت از کالای ایرانی را یکی از مهم‌ترین مسائل این حوزه در سال جاری عنوان و اضافه کرد: موضوع تبلیغات، یکی از مهم‌ترین خاستگاه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و خدمات داخلی و شعار سال 97 است.

وی بر استفاده مطلوب از تبلیغات و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغاتی تاکید و تصریح کرد: کارکرد اصلی تبلیغات به حرکت درآوردن موتور اقتصادی کشور است و در صورتی که همه نهادها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی اقدامات خود را به صورت هماهنگ اجرا کنند، می‌توان چشم‌انداز قابل قبولی را در حمایت از کالا و خدمات داخلی در سال جاری داشته باشیم.

عباس تابش، زهرا ایران پور و سونیا پوریامین نمایندگان وزارت صتعت، معدن و تجارت، محمود دهقان طرزجانی و مهدی غلامپور رییس و عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی، سارا اسدبیگی نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، مازیار هوشمند نماینده خانه مطبوعات کشور، مجید سروش نماینده اتاق بازرگانی ایران، هادی صادقی نماینده سازمان زیباسازی شهرداری تهران، کیانوش جهان پور نماینده سازمان غذا و دارو و حامد باقرزاده نماینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسعود اسعدی، نماینده دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، حاضرین در نخستین نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» بودند که به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

«اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق شعار سال با ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های رسانه‌ای ـ تبلیغاتی، هم افزایی، عزم ملی و همگرایی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در حمایت از کالای ایرانی، عمل گرایی و پرهیز از شعارزدگی اعضا در عملکردها، اصلاح زنجیره تولید، توزیع و فروش، مدیریت تقاضا، رایزنی و هماهنگی برای نقش آفرینی بیشتر رسانه ملی، توسعه ارتباط مردم با حوزه صنعت و اقتصاد، تاکید بر اتخاذ روش ها و استفاده از تئوری های علمی اقتصادی در تصمیم گیری ها، بهره مندی حداکثری از فضای مجازی و تکنولوژی های نوین ارتباطی، تاکید بر تمرکز اطلاع رسانی برای کالاهای با کیفیت ایرانی، لزوم اطمینان بخشی در خصوص ایمنی و سلامت کالا و خدمات داخلی، کاهش محدودیت‌های موازی کاری و قوانین متعدد، لزوم اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر» از جمله مواردی بود که در این نشست 2ساعته مطرح شد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز