درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 23:17
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان: رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، گفت: این شرکت تعامل خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، گفت: این شرکت تعامل خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.

به گزارش شارا، رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا روزبیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته روابط عمومی با اشاره به اقدامات دفتر روابط عمومی و با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، بیان کرد: این شرکت تعامل خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار صنعت برق در راستای خدمت‌رسانی بهتر اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 550 خبر در خصوص فعالیت‌های شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های استان منعکس شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طراحی بیش از 105 آگهی مدیریت مصرف برق طی سال گذشته افزود: یک هزار و 332 آگهی مدیریت مصرف برق در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در نشریات مکتوب به‌چاپ رسیده است.

وی با اشاره به تهیه و تولید 88 خبر به همت دفتر روابط عمومی از عملکرد و فعالیت‌های شرکت را بازه‌های مختلف زمانی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 50 درصد از اخبار ارسالی شرکت نیز در نشریات توانیر منتشر شده است.

روزبیانی به تولیدات سمعی و بصری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اشاره و تأکید کرد: در این خصوص بیش از 70 دقیقه انیمیشن و 250 دقیقه مستند تاریخی و مستند فعالیت و عملکرد شرکت تولید شده است.

وی در خصوص دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: با عقد قرارداد با صدا و سیما و شرکت‌های پخش پیام‌های بازرگانی در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات شرکت بیش از 28هزار ثانیه تولیدات داشته‌ایم.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به تولیدات فرهنگی و محتوایی اشاره و عنوان کرد: در این راستا آرشیوی از بریده جراید به صورت کتابچه از سال‌های 93 تا 96 تولید و چاپ کتاب اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب و برق ویژه روحانیون با همکاری صنعت آب و برق استان و تجدید چاپ 3 شماره کتاب «برق و بچه‌ها»، چاپ کتاب «همیار برق»، اقتصاد مقاومتی و... از جمله اقدامات این دفتر بوده است.

وی عنوان کرد: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیز اطلاع‌رسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر، اطلاع رسانی در خصوص خدمات از طریق سایت شرکت، انجام نظرسنجی دوسالانه با همکاری کارشناسان و اساتید دانشگاهی، پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رسیده از طریق سایت و ایمیل شرکت و... نیز صورت گرفته است.

روزبیانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای استقرار روابط عمومی الکترونیک گفت: بروزرسانی سامانه پیامکی، سایت شرکت، راه‌اندازی سرور روابط عمومی، استفاده از فناوری‌های نوین، الکترونیکی کردن آرشیو های روابط عمومی و... نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد