درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 تیر 1398 - 16:01   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت

  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت
  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33464صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 16:19
شش گام برای پاسخ به اعتراض ها
قبل از اینکه مراجعه کننده شما حرفش را تمام کنم، شروع به پاسخ دادن به وی نکنید و به وی فرصت کافی برای ارائه توضیح دقیق در مورد نگاه خودش را بدهید.
  

1. یپش از پرداختن به اعتراض بخوبی به آن گوش دهید
قبل از اینکه مراجعه کننده شما حرفش را تمام کنم، شروع به پاسخ دادن به وی نکنید و به وی فرصت کافی برای ارائه توضیح دقیق در مورد نگاه خودش را بدهید.

2. یکبار آن را برای مراجعه کننده تکرار کنید
با تکرار موضوع مورد اعتراض برای مراجعه کننده ضمن دریافت تائید نسبت به درک خود و یادآوری توجه خودتان به وی، فرصتی مجدد به وی داده اید تا در صورت نیاز گفته ها یا حرف های خودش را اصلاح کند.

3. منطق مراجعه کننده را بررسی کنید
گاهی اولین اعتراض ها از جانب  مراجعه کننده، وضوع اصلی نگرانی وی نیست. توصیه می شود پیش از پرداختن به موضوع اصلی صحبت، قدری در مورد بهانه های مطرح شده سوالاتی را بپرسید تا ببینید آیا واقعا مسائل مطرح شده اهمیت داشته اند و همچنین فرصت بیشتری برای مراجعه کننده جهت طرح مسئله اصلی فراهم کرده باشید.

4. پاسخ مناسب به اعتراض بدهید
فراموش نکنید که مراجعه کننده ای که اعتراضی را مطرح می کند، در واقع در حال بیان ترس خودش از خرید است. مهمترین وظیفه شما در این مرحله کم کردن آن ترس است.

5. نتیجه را با مراجعه کننده چک کنید
در این مرحله باید از مخاطب بپرسید که آیا مسئله وی حل شده؟ سوال وی پاسخ داده شده و …؟ اگر با اطمینان کامل تائید کرد، می توانید به مرحله بعدی بروید.

6. گفتگو را مجددا در مسیر درست هدایت کنید
حالا مشتری یا مراجعه کننده را دوباره به موضوع فروش برگردانید. اگر در میان صحبت خود بودید و مشتری مسئله ای را مطرح کرده بود، پس از حل کردن آن خیلی سریع گفته های قبلی خود را خلاصه کنید و صحبت را ادامه دهید. اگر صحبت شما هم تمام شده، چک کنید و ببینید که آیا وی مسئله دیگری ندارد؟ و وارد صحبت های نهایی شوید.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  گزارش برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالان روابط عمومی جهاد دانشگاهی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران


  برگزاری سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با رویکرد تمدنی


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان


  نصراللهی در گفت‌وگو با ایسکانیوز: پیام‌رسان‌های داخلی میدان را به رقیب واگذار کردند/برخورد مسئولان با فضای مجازی هوشمندانه نیست


  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران