درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33443صفحه نخست » خبر یکشنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 12:08
استاد ارتباطات دانشگاه: روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند
ستاد دانشگاه و روزنامه نگار در جمع مدیران روابط عمومی گفت که روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ستاد دانشگاه و روزنامه نگار در جمع مدیران روابط عمومی گفت که روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز مجید رضائیان در گردهمایی مدیران روابط عمومی  حوزه‌های ستادی و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تهران اظهار کرد: پیش از آمدن اینترنت، تکنولوژی در خدمت انسان بود اما پس از آن انسان در خدمت تکنولوژی قرار گرفت.

وی ارتباطات سایبری، انسانی و الکترونیکی را در طبقه بندی انواع ارتباط شمرد و خاطرنشان کرد: ارتباطات انسانی تحت تاثیر وب قرار گرفته است و ارتباطات الکترونیکی اگربه وب متصل نباشد کارآیی لازم را نخواهد داشت.

رضائیان تصریح کرد: قبل از جنگ جهانی اول ارتباطات به صورت خطی بود، اما امروز تحت تاثیر فضای وب ارتباطات چندسویه است؛ بنابراین اگر فرد مطلبی را در این فضا منتشر کند افراد بسیاری به آن واکنش نشان می‌دهند.

وی با اشاره به افکار دانشمند جامعه شناس هابرماس درخصوص ارتباطات اظهار کرد: مدیران روابط عمومی‌ها باید مطالبات بچه‌ها، خانواده‌ها و جامعه را به مسئولان انتقال دهند واین موضوع اولین وظیفه روابط عمومی‌ها است.

روزنامه نگار و استاد ارتباطات دانشگاه اذعان کرد: اطلاعات باید به صورت آشکار و گسترده دراختیار مخاطبان قرار گیرد و در اطلاع رسانی بیشتر به مسئله و موضوع خبر پرداخته تا اینکه تنها به اشخاص پرداخته شود.

وی ادامه داد: ارتباطات روابط عمومی‌ها باید رسانه محور باشد ونگاه روابط عمومی‌ها باید نگاه ارتباطی و فرهنگی باشد.

رضائیان از وقوع فضای VR به زودی خبر داد و افزود: در این فرایند، فضای مجازی و فضای واقعی تلفیق می‌شود و افراد در فضای مجازی واقعی زندگی خواهند کرد.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد