درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33424صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 - 11:46
روابط عمومی هوشمند و ارتباط محور لازمه دنیای امروز است
گزارش برگزاری سمینار "مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و اشتغال‌آفرینی"
روابط عمومی هوشمند یعنی دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده‌هاست و مهم‌ترین شاخص در روابط عمومی هوشمند نگرش ارتباطی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  تحقق دمکراسی و مبارزه با فساد اداری در گرو وجود رسانه های آزاد است.

به گزارش شارا، یکی از اساتید دانشگاه های تهران با بیان این مطلب گفت: اکثر مدیران و کارمندان معنای واقعی روابط عمومی را نمی‌دانند، روابط عمومی تبلیغات تجاری، خبرگزاری، نوشتن خبر، برپایی نمایشگاه، برگزاری کنفرانس و مراسمات نیست بلکه کار اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی، مدیریت روابط اجتماعی و مشاوره است.

حمید شکری‌خانقاه در سمینار "مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و اشتغال‌آفرینی" که در استانداری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: زندگی فرایند اطلاعات، ارتباطات و مبادلات است، سازمان‌ها به ارتباط و اطلاعات نیازمند است و روابط عمومی به این فرایند معنا می دهد.

مولف کتاب "برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" وظیفه اصلی روابط عمومی را شناسایی، انتخاب، ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی دانست و گفت: مدیریت روابط اجتماعی یعنی مدیریت کلمات و احساسات، ارتباط صمیمی و صادقانه.

این استاد دانشگاه ادامه داد: تبلیغات یک سویه است، اطلاع رسانی یک و نیم سویه است، اما روابط عمومی کاملا دوسویه و رویکردی انسانی برای شناسایی، انتخاب، ایجاد، تقویت و حفظ روابطی سازگار، ماندگار، سازنده و ارزنده با مخاطبان گوناگون بویژه مشتریان به منظور دستاوردهای بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: افراد موفق روابط عمومی قوی دارند چون اگر فعالیت‌های روابط عمومی اثربخش نباشد، هزینه است.

این نویسنده اظهار داشت: روابط عمومی هوشمند یعنی دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده‌هاست و مهم‌ترین شاخص در روابط عمومی هوشمند نگرش ارتباطی است.

این استاد روابط عمومی دانشگاه های تهران به 3 عامل موفقیت روابط عمومی یعنی: داشتن نگرش ارتباطی، استانداردسازی (حرفه گرایی و حرفه سازی) و برنامه محوری ارتباطی اشاره و یادآوری کرد: مدیر روابط عمومی باید درک درستی از ارتباطات فراگیر میان فردی و سازمانی داشته باشد چون حالت‌های نشستن، حرف زدن و حرکات بدن نوعی ارتباط است و تمام حرکات بدن نشان دهنده موقعیتی است که در آن قرار می‌گیریم و مدیر روابط عمومی باید با آن آشنایی کامل داشته باشد.

شکری تصریح کرد: آراستگی ظاهر موجب برقراری ارتباط موثر می‌شود ضمن اینکه اگر در روابط عمومی تحقیق مطالعه و پژوهش نباشد کارها به درستی انجام نمی‌شود.

این استاد دانشگاه گفت: نقش هر مدیر داشتن اطلاعات، ارتباطات و تصمیم‌گیری است و زمانی مدیر موفق است که ارتباط نقش تشریفاتی، رهبری و رابط داشته باشند و در نقش اطلاعاتی باید ارزیاب، توزیع‌کننده و سخنگو باشد.

شکری گفت: مدیر در تصمیم‌گیری باید نوآور، آشوب‌زدا و تخصیص‌دهنده منابع باشد چون نقش روابط عمومی یک اصل مدیریتی است و باید سواد رسانه‌ای داشته باشد.

مولف کتاب "برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" افزود: روابط عمومی باید از بد به خوب انتقال پیدا کند، همواره حضور داشته و آنلاین باشد و قدرت ارتباط قویی در معاشرت ها و برخورد‌ها داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: استاندارسازی حرفه‌گرایی و حرفه‌سازی در روابط عمومی هوشمند باید وجود داشته باشد تا کارها با کیفیت مناسبی پیش برود.

شکری افزود: روابط عمومی باید جایگاه خود را در سازمان تثبیت کند و با شورای مدیران، نشریات تخصصی، شورای عالی سیاستگذاری، شورای تولید و تامین اطلاعات جلساتی داشته باشد و مدام با آنها در ارتباط باشد.

تحقق دمکراسی و مبارزه با فساد اداری در گرو وجود رسانه های آزاد است

در ابتدای این سمینار معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کوردستان با بیان اینکه در دنیای امروز، تحقق دمکراسی، پویایی جامعه و بهبود فرایندها بدون حضور رسانه های آزاد و روابط عمومی های هوشمند امکان پذیر نیست، گفت: تخصصی و حرفه ای بودن روابط عمومی ها و روزنامه نگاران، اولویت بندی مطالبات مردم و انتقال آن به تصمیم گیران، توجه به شفافیت در سازمان ها، فعالیت های مردم پسند ضروریست.

حسین فیروزی با اشاره به اهمیت سلامت اداری، مهار قدرت و وادار کردن آن به پاسخگویی، جلوگیری از فساد و رانت و... گفت: رسانه ها نقش اساسی در تحقق این مسائل را دارند و هیچ نهادی برای تحقق این موارد، قابل اعتمادتر از رسانه های ازاد نیست

وی از رسانه های آزاد و حرفه ای خواست مشکلات، نیازها و پتانسیل های کردستان را تبیین و راهکارهای لازم را ارائه دهند. ‌‌‌ ‌‌ ‌

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد