درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:19   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33409صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 11:29
 آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟
تا می رویم به شغل خودمان، یا داشتن بدن سالم یا ماشین قسطی یا آپارتمان خوبی که اجاره کردیم بنازیم می بینیم که افراد گوشه و کنار دنیا دارند با بوق و کرنا از درون شبکه های اجتماعی داد می زنند که فاصله شان با ما از زمین تا آسمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا می رویم به شغل خودمان، یا داشتن بدن سالم یا ماشین قسطی یا آپارتمان خوبی که اجاره کردیم بنازیم می بینیم که افراد گوشه و کنار دنیا دارند با بوق و کرنا از درون شبکه های اجتماعی داد می زنند که فاصله شان با ما از زمین تا آسمان است.

خیلی از ما همه عمر تاکید و هدف مان را صرف این مسابقه ناتمام می کنیم تا مثل دیگران باشیم ولی متاسفانه چون موجودات منطقی و عاقلی هستیم با ناراحتی و افسوس مداوم می دانیم که با دیگران تفاوت داریم و نمی توانم مثل آنها باشیم. برای همین شاید لازم نیست همه عمر به دنبال ملاک های هویتی بیرون از وجود خود باشیم.

۱- از همه چشمگیرتر در وهله اول قیافه ظاهری ما است. در دوره های مختلف زندگی انواع نگرانی را به دوش نکشیم که قدبلند و خوش اندام نیستیم با موهای سرمان پرپشت نیست چون مطمئن باشید آنها که این چیزها را دارند نیز نگران قیافه ظاهری شان هستند

۲- باعث غرور است که افتخاراتی نصیب خود ساختیم ولی اگر همه معیار ما، دستاوردهای شخصی ما باشد باید مدام در زندگی موفقیت کسب کنیم تا احساس خوبی به خودمان پیدا کنیم. اتکا مداوم به پیروزی ها، ما را در موقعیت متزلزلی قرار می دهد انگار که بر روی شن های ساحل، برای خودمان خانه بسازیم.

۳ – داشتن یار در زندگی، عالی است و برای خیلی‌ها وسیله ایی است برای احساس ارزشمند بودن … طبیعی و منطقی هم هست. ولی یادمان باشد که تکیه به دیگران برای کسب احساس احترام برای خود، مثل دویدن در پی یک هدف متحرک و متغیر است. کنترل دیگران در دست ما نیست و باید منتظر از دست دادن آنها و بالطبع، هویت و اهمیت خودمان باشیم.

۴- شغل ما بخش مهمی از حس اعتمادمان به خودمان است. ولی خودمان را با شغل مان معرفی نکنیم. من برنامه ریز کامپیوترم، من مهندسم. من وکیلم یا حسابدار… چون هویت و شخصیت و ارزش ما خیلی بیشتر از این قراردادهای شغلی و اجتماعی است.

۵ – امکانات مادی داشتن شان، خوب است و آرامش می آورد و از نگرانی ها کم می کند و فقط درصد محدودی از این راحتی کامل برخورارند . اما وقتی از آنها هم می پرسید مطمئن هستند که به اندازه کافی ندارند و نگرانند.

 

منبع: www.psychologytoday.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز