درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 - 08:24   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در بوشهر برگزار شد
  کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی روابط عمومی‌ها در شهرستان بم برگزار شد
  ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه
  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  چطور بر ترس قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده غلبه کنیم؟
  نشست اندیشه ورز روابط عمومی های اوقاف کشور برگزار شد
  شیوه‌نامه دور سوم رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها منتشر شد
  دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت برگزار می شود
  دومین جشنواره بورس و رسانه برگزار شد
  بزرگداشت حسن توفیق و ۵۰ سال طنز مطبوعاتی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33409صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 11:29
 آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟
تا می رویم به شغل خودمان، یا داشتن بدن سالم یا ماشین قسطی یا آپارتمان خوبی که اجاره کردیم بنازیم می بینیم که افراد گوشه و کنار دنیا دارند با بوق و کرنا از درون شبکه های اجتماعی داد می زنند که فاصله شان با ما از زمین تا آسمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا می رویم به شغل خودمان، یا داشتن بدن سالم یا ماشین قسطی یا آپارتمان خوبی که اجاره کردیم بنازیم می بینیم که افراد گوشه و کنار دنیا دارند با بوق و کرنا از درون شبکه های اجتماعی داد می زنند که فاصله شان با ما از زمین تا آسمان است.

خیلی از ما همه عمر تاکید و هدف مان را صرف این مسابقه ناتمام می کنیم تا مثل دیگران باشیم ولی متاسفانه چون موجودات منطقی و عاقلی هستیم با ناراحتی و افسوس مداوم می دانیم که با دیگران تفاوت داریم و نمی توانم مثل آنها باشیم. برای همین شاید لازم نیست همه عمر به دنبال ملاک های هویتی بیرون از وجود خود باشیم.

۱- از همه چشمگیرتر در وهله اول قیافه ظاهری ما است. در دوره های مختلف زندگی انواع نگرانی را به دوش نکشیم که قدبلند و خوش اندام نیستیم با موهای سرمان پرپشت نیست چون مطمئن باشید آنها که این چیزها را دارند نیز نگران قیافه ظاهری شان هستند

۲- باعث غرور است که افتخاراتی نصیب خود ساختیم ولی اگر همه معیار ما، دستاوردهای شخصی ما باشد باید مدام در زندگی موفقیت کسب کنیم تا احساس خوبی به خودمان پیدا کنیم. اتکا مداوم به پیروزی ها، ما را در موقعیت متزلزلی قرار می دهد انگار که بر روی شن های ساحل، برای خودمان خانه بسازیم.

۳ – داشتن یار در زندگی، عالی است و برای خیلی‌ها وسیله ایی است برای احساس ارزشمند بودن … طبیعی و منطقی هم هست. ولی یادمان باشد که تکیه به دیگران برای کسب احساس احترام برای خود، مثل دویدن در پی یک هدف متحرک و متغیر است. کنترل دیگران در دست ما نیست و باید منتظر از دست دادن آنها و بالطبع، هویت و اهمیت خودمان باشیم.

۴- شغل ما بخش مهمی از حس اعتمادمان به خودمان است. ولی خودمان را با شغل مان معرفی نکنیم. من برنامه ریز کامپیوترم، من مهندسم. من وکیلم یا حسابدار… چون هویت و شخصیت و ارزش ما خیلی بیشتر از این قراردادهای شغلی و اجتماعی است.

۵ – امکانات مادی داشتن شان، خوب است و آرامش می آورد و از نگرانی ها کم می کند و فقط درصد محدودی از این راحتی کامل برخورارند . اما وقتی از آنها هم می پرسید مطمئن هستند که به اندازه کافی ندارند و نگرانند.

 

منبع: www.psychologytoday.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون


  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی


  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران